تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Readiris Corporate 17.1 Build 12018 Win/macOS – تبدیل PDF به متن ورد

OCR که مخفف Optical Character Recognition می باشد یک تکنولوژی برای شناسایی متن های تصاویر و تبدیل آن به متن های قابل ویرایش می باشد. دانلود Readiris نرم افزاری در این زمینه می باشد. این نرم افزار می تواند متن ها را از فایل های پی دی اف ، عکس و … تشخیص داده و دقت بالایی در این نرم افزار است. همچنین خروجی فایل ها را می توانید به صورت ورد ، اکسل تنظیم کرد و از تصاویر با فرمت JPEG, BMP, TIFF, و … پشتیبانی می کند . دیگر امکانات این نرم افزار ورودی با فرمت های مختلف ، دریافت از دستگاه اسکنر ، ساخت پی دی اف ,XPS ، ورودی از دستگاه اسکنر ، پشتیبانی از زبان فارسی و … می باشد.

دانلود-Readiris-Corporate

قابلیت های کلیدی دانلود Readiris:

ورودی: فایل های پی دی اف، تصویر، ورد، پاورپوینت و اکسل خود را که در رایانه شما میزبانی شده است وارد کنید یا اسناد خود را با استفاده از ابزار اسکن که شامل آنها است اسکن کنید تبدیل کنید: به سادگی روی فرمت خروجی انتخابی خود کلیک کنید تا تبدیل سند وارد شده انجام شود سازماندهی: اضافه کردن، حذف و سازماندهی سفارش صفحه سند خود را با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن یا drag and drop تنظیم: بهینه سازی کیفیت سند خود با استفاده از ابزار بهینه سازی و اصلا OCR : CR که مخفف Optical Character Recognition می باشد یک تکنولوژی برای شناسایی متن های تصاویر و تبدیل آن به متن های قابل ویرایش می باشد

Readiris-Corporate-اسکرین-شات Readiris-Corporate-اسکرین-شات Readiris-Corporate-اسکرین-شات

info

Readiris 15 is an OCR software that converts your scans, images, pictures or PDF into editable and searchable digital text (Word, Excel, PDF…) in just a click !
Readiris 15 converts images (.jpg, .png, .tif, .bmp, .j2c, etc.) or PDF files to editable documents. This popular OCR software is compatible with Microsoft Word (.docx), Excel (.xlsx, .csv), Adobe Acrobat Reader (.pdf) and Open Office (.odt). It also handles a wide variety of other output formats including .txt, .rtf, .wav (audio), .epub (ebook), .html and .xml
I.R.I.S. has been a worldwide leader in OCR technologies since 1986. For 28 years we have been developing text recognition technologies to help people get more productive while managing documents and information. I.R.I.S. is the OCR software partner of choice for established and successful companies such as Canon, Evernote, Adobe, HP, Microsoft and many more!

سیستم مورد نیاز

– Intel® Pentium® IV PC or higher recommended
– Microsoft® Windows® 10, 8, 7, Vista® or XP
– 512MB RAM (1GB recommended)
– 120MB of available hard disk space
– Internet connection for one-time activation

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. محتوای درون پوشه KeyGen را به محل زیر منتقل کنید:

C: / ProgramData / Readiris17Corp

2) فایل keygen.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. فایل لایسنس تحت عنوان lservrc برای شما ساخته می شود. توصیه می شود تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود بلاک کنید تا از غیرفعال شدن احتمالی لایسنس جلوگیری شود.

3) کار تمام است. می توانید نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Readiris Corporate 17.1 Build 12018 Win/macOS – تبدیل PDF به متن ورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..