تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست بانک ایران در طراحی خدمات بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد

دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره کل بازاریابی این بانک گفت: این بانک در طراحی خدمات جدید بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد.

به گزارش شمانیوز، صباغی افزود: درراستای تحقق برنامه ایران الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، رویکرد سیاست های بازاریابی و طراحی محصول در این بانک به سمت خدمات نوین مبتنی بر فناوری است و تلاش می کنیم باجه های روستائی از محل مراجعه مردم به محل پشتیبانی خدمات الکترونیک بانکی تبدیل شوند.
صباغی مبنای تغییر مدیریت اداره کل بازاریابی را تقویت رویکرد فناورانه این اداره کل دانست و تصریح کرد: با اجرای این سیاست سرعت تبدیل نیازهای جامعه به سرویس بانکی رشد می کند و سهم ما از بازار خدمات بانکی افزایش می یابد.
صباغی در ادامه مهندس قیطاسوند را از مدیران جوان و خوشفکر بانک دانست و گفت: رویکرد جوانگرائی و تخصص محوری در انتخاب مدیران، آینده خوبی برای بانک رقم می زند.
گفتنی است: در این مراسم از سیدحسین ابطحی رئیس پیشین اداره کل بازاریابی و کامران کاویانی مسئول اداره کل مذکور تقدیر و حمید قیطاسوندنیز به عنوان سرپرست اداره کل بازاریابی معرفی شد.

منبع:روابط عمومی پست بانک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست بانک ایران در طراحی خدمات بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..