تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی به مجسمه محمد صلاح

کاربران شبکه های اجتماعی به ساخت مجسمه محمد صلاح ستاره لیورپول واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صلاح ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول با درخشش خیره کننده فصل قبل محبوبیت زیادی به دست آورده و به انتخاب فیفا در میان ۳ بازیکن برتر فوتبال جهان قرار گرفت.

واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی به مجسمه محمد صلاح

عباس عبدالله مجسم ساز مصری اخیرا تصمیم گرفت برای قدردانی از صلاح مجسمه او را بسازد، اما پس از انتشار تصویر این مجسمه در شبکه‌های اجتماعی، کاربران با انتقاد و شوخی به استقبال آن رفتند.

برخی از کاربران مجسمه صلاح را با مجسمه مضحکی که از کریستیانو رونالدو ساخته شده بود مقایسه کرده اند. حتی یکی از کاربران مجسمه صلاح را ۱۰ برابر زشت‌تر از مجسمه رونالدو دانسته است.

کاربری دیگری نیز نوشته است: این مجسمه به هیچ عنوان شبیه صلاح نیست.

واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی به مجسمه محمد صلاح

بیشتر بخوانید:گران‌ترین تیم تاریخ ال کلاسیکو معرفی شد+عکس  فوق ستاره‌هایی که از باشگاه‌ خود محبوب‌تر هستند +تصاویر  گران‌ترین باشگاه‌های جهان معرفی شدند + عکس 

انتهای پیام/

ساخت مجسمه صلاح حاشیه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی به مجسمه محمد صلاح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..