تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان استقلال: تماشاگران را به تمرین راه ندهید, روی ماشین ما خط می اندازند!

یکی از مدیران باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان قبلاً به مسئولان باشگاه گفته بودند تمرین را ببندید، چون گاهی اوقات تماشاگران می‌آیند و روی ماشین‌های ما خط می‌اندازند

افشاگری مدیر استقلال؛ خود بازیکنان می‌گویند تمرین را ببندید!

امیرحسین فتحی جمعه شب مدعی شد بنا به درخواست هواداران استقلال ترتیبی اتخاذ می‌کند تا تمرینات این تیم حداقل هفته‌ای یک روز به روی طرفداران باز شود و آنها بتوانند جریان کار را از نزدیک تماشا کنند.

در این میان دیروز یکی از مدیران باشگاه استقلال با تأکید بر بی‌تقصیر بودن مدیران کنونی و قبلی باشگاه در بسته شدن تمرینات خطاب به همکارمان گفت: در مورد تمرین پشت درهای بسته نه فتحی مقصر است و نه افتخاری، حتی افشارزاده هم تقصیری نداشت.

مسئله را گردن مرحوم پورحیدری، عمونصی و حاجیلو هم نباید انداخت. از طرف دیگر مربیان هم آن‌قدر سفت و سخت اصرار نمی‌کنند که هر روز تمرینات بسته باشد، ولی بگذارید رک به شما بگویم؛ یکی از دلایل اصلی اینکه استقلال پشت درهای بسته تمرین می‌کند فقط و فقط اصرار خود بازیکنان است و بس.

آن‌ها سرپرستان و سرمربیان را تحت فشار می‌گذارند تا تیم پشت درهای بسته تمرین کند البته همه نه، ولی اغلب آن‌ها دوست ندارند هواداران سر تمرین بیایند، حتی چند نفر از آبی‌پوشان قبلاً به مسئولان باشگاه گفته بودند تمرین را ببندید، چون گاهی اوقات تماشاگران می‌آیند و روی ماشین‌های ما خط می‌اندازند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان استقلال: تماشاگران را به تمرین راه ندهید, روی ماشین ما خط می اندازند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..