تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به پیشرفت آرسنال تحت نظر اونای امری

۷۹۳۱۶۸

۵۹۹ بازدید

 وبسایت نود: شنبه شب اگرچه آرسنال در روز تولد اونای امری نتوانست هدیه کاملی به این سرمربی اسپانیایی بدهد و پیروزی را مقابل لیورپول رقم بزند ولی اونای امری می تواند بابت نمایش و واکنش تیمش در این مسابقه و مهمتر از آن، پیشرفت آرسنال در طی ماه های اخیر، خوشحال باشد.

اکنون سه ماهی از ابتدای فصل می گذرد، تیم امری بعد از شروع ضعیفش و تحمل دو شکست پیاپی در دو هفته ابتدایی مقابل بزرگان جزیره، حالا ۱۴ مسابقه بدون شکست را پشت سر می گذارد و در آخرین نبردش نیز در مقابل مدعی قهرمانی لیگ برتر، شکست نخورد. البته آرسنال در همان دو شکست ابتدای فصلش، در ۱۵ دقیقه ابتدایی از حریف گل خورد و عقب افتاد و این عادت بد همچنان در بدنه تیم باقی مانده است.

نگاهی به پیشرفت آرسنال تحت نظر اونای امری

شنبه شب نیز تیم امری شروع خوبی نداشت. آرسنال در این فصل در نیمه های اول تیم خوبی نشان نداده است. اگر سوت پایان مسابقه در پایان نیمه نخست بازی های این فصل آرسنال زده می شد، آن ها اکنون در جایگاه هفدهم جدول قرار داشتند. جالب اینجا بود که این هفته آرسنال مقابل تیمی به میدان رفت که بهترین تیم در نیمه های اول این فصل لیگ برتر بود. جدالی که آرسنالی ها نشان دادند در مسیر پیشرفت گام بر می دارند.

نیمه اول لیورپول بدون شک خطرات زیادی روی دروازه آرسنال ایجاد کرد، فرمینو تیر دروازه را به لرزه در آورد، فن دایک همین کار را تکرار کرد. لنو یک بار مقابل فن دایک دروازه تیمش را نجات داد و یک گل آفساید به ضرر لیورپول اعلام شد. اما آرسنالی ها کم کم خودشان را در زمین پیدا کردند و نه شوت به سمت دروازه حریف زدند.

که این تعداد شوت بیشترین شوتی است که در نیمه های اول یک مسابقه لیگ برتری از فوریه ۲۰۱۷، لیورپول متحمل شده است. مخیتاریان و لاکازت موقعیت های خوبی برای گلزنی در نیمه نخست داشتند و در نهایت دو تیم با تساوی به رختکن رفتند تا آرسنال مقابل بهترین تیم نیمه های اول لیگ برتر، شکست نخورد و نشانه پیشرفت را بروز دهد.

نگاهی به پیشرفت آرسنال تحت نظر اونای امری

اگر بتوان از شکل کاری، پرسینگ و انرژی تیمی به عنوان مهمترین اثرات اونای امری در تیم فعلی آرسنال نام برد، نباید عنصر روحیه را هم فراموش کرد که در تیم او تزریق شده است. آرسنال بعد از آن که در نیمه دوم روی یک اشتباه گل خورد. واکنش خوب و سریعی نشان داد. توریرا دقایقی بعد می توانست در نقش گلزن ظاهر شود که آلیسون او را ناکام گذاشت.

نگاهی به پیشرفت آرسنال تحت نظر اونای امری

سپس نوبت به تغییرات تاکتیکی و تهییج امری از کنار زمین رسید. حضور ایووبی به جای اوبامیانگ دقایق بعد موثر واقع شد. او با یک پاس در عمق لاکازت را پشت مدافعین صاحب توپ کرد و او با خونسردی توانست با یک بغل پای دقیق بازی را مساوی کند.

تصمیم امری برای آوردن ایووبی به جای اوبامیانگ گلزن، شاید باعث تعجب خیلی ها شد ولی باز اثرگذاری امری را روی تعویض ها نشان داد. این اولین باری نبود که او در تعویض هایش دقیق عمل می کند. در این فصل بازیکنانی تعویضی آرسنال بیش از هر تیم دیگری روی گل ها اثرگذار بوده اند.

شش گل و چهار پاس گل. سوای این ها نکات قابل توجه دیگری وجود دارد، در این فصل تا به اینجا، فقط من سیتی بوده که بیشتر از آرسنال گلزنی کرده است. ارتباط میان مربع هجومی آرسنال شامل مخیتاریان، اوزیل، اوبامیانگ و لاکازت ترسناک به نظر می آید.

نگاهی به پیشرفت آرسنال تحت نظر اونای امری

آرسنال فصل قبل با ۳۷ امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رده ششم قرار گرفت، فاصله این تیم با منطقه سقوط کمتر از فاصله اش با صدرجدول بود. این شکاف نمی تواند در یک تابستان و طی چند ماه به راحتی برطرف شود. اما آرسنال با امری در مسیر پیشرفت و تاریخ جدیدی گام برمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به پیشرفت آرسنال تحت نظر اونای امری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..