تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Magisto Video Editor and Maker v4.45.18907 – نرم افزار ساخت و ویرایش ویدیو برای اندروید

نرم افزار Magisto Video Editor and Maker ابزاری برای کاهش حجم عکس ها می باشد که توسط استودیو Magisto در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این نرم افزار با بیش از ۱۰ میلبون بار دانلود توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند. ابزاری قدرتمند و آسان برای استفاده بعنوان ویرایشگر ویدئو که با کمک آن میتوانید فعالیت هایی نظیر ساخت فیلم های کوتاه، ادغام کلیپ ها، اضافه کردن موسیقی به ویدیو و غیره را انجام دهید.هر چیزی که از یک ویرایشگر تصویر انتظار دارید در برنامه یافت میشود. رابط کاربرپسند آن اجازه میدهد حتی افراد مبتدی هم بتوانند کلیپ های زیبایی طراحی کرده و از افکت های بینظیر آن برای ساخت یک ویدئوی منحصربفرد بهره ببرند. شما برای اجرا این برنامه به اندروید ۵٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

کاور-برنامه-magisto-video-editor-and-maker

*/ ]]> اسکرین-شات-برنامه-magisto-video-editor-and-maker اسکرین-شات-برنامه-magisto-video-editor-and-maker اسکرین-شات-برنامه-magisto-video-editor-and-maker info

Magisto is a Video Maker and Smart Video Editor that creates outstanding videos in minutes perfect for sharing on social media. Grab attention on social media by transforming your photos and video clips into eye catching videos with Magisto’s powerful filmmaker.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Magisto Video Editor and Maker v4.45.18907 – نرم افزار ساخت و ویرایش ویدیو برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..