تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات اهالی کشتی درباره وضعیت فعلی این رشته المپیکی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اهالی کشتی در صحبت های خود نیاز به همدلی را رمز اصلی موفقیت این رشته در میادین پیش رو دانستند.

رنگرز: زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا درآمده است

حسن رنگرز سرمریی تیم بیمه رازی گفت: فینال لیگ برتر کشتی فرنگی امروز با حضور 4 تیم برگزار می شود. بیمه رازی تلاش کرده بهترین ها را به ترکیب خود اضافه کند.

او درباره حواشی فدراسیون کشنی گفت: ایذه تقاضای نیزبانی این هفته لیگ را داده بود و با بر دلایلی این مسابقات در تهران برگزار می شود.

لیگ امسال نیز آنطور که باید باشد نبود و نتوانستند نظر سرمایه گذارها را به این رقابت ها را جلب کنند.

او درباره استعفای خادم گفت: خادم دیگر تحت هیچ شرایطی به فدراسیون باز نمیگردد و باید هر چه سریعتر مقدمات برگزاری مجمع فراهم شود و فرد شایسته ای مسئولیت این فدراسیون را عهده دار شود.

به نظرم خادم باید تا المپیک 2020 در فدراسیون می ماند و پس از آن استعفا می کرد ولی به هر حال به هر دلیلی استعفا کرده و باید مدیری قوی جایگزین وی شود.

کشتی ایران برنامه های زیادی را پیش رو دارد و باید با برنامه دقیق پیش برویم.

متاسفانه با توجه به برگزاری مسابقات متعدد خروجی خوبی در تیم ملی بزرگسالان نداشتیم باید در برنامه ها بازنگری شود.

رنگرز ادامه داد: کار خیلی سختی برای المپیک 2020 داریم و بایدبا برنامه ای مدون پیش برویم.

او افزود: نتایج بدست آمده در مسابقات جهانی امسال نشان داد که زنگ خطر برای کشتی ایران به صدا درآمده است.

او درباره اشکانی و مربیگری او در تیم ملی بزرگسالان گفت: علی اشکانی مربی خیلی خوبی در رده نوجوانان بودو به نظرم باید پله پله پیش میرفت و به مربیگری در رده بزرگسالان می رسید و نتایج بدست آمده در رده بزرگسالان نشان می دهد او در این رده زیاد موفق عمل نکرده است.

علیاری: اهالی کشتی خودزنی نکرده و برای موفقیت این رشته دست به دست هم دهند

مهدی علیاری قهرمان کشتی فرنگی وعضو تیم کشتی بیمه رازی در مورد وضعیت این رشته گفت: 20 ماه زمان تا المپیک 2020 داریم ودر این مدت زمان باقیمانده باید با برنامه ریزی پیش برویم تا بتوانیم موفق باشیم.

او در مورد استعفای خادم و مسئولان فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: از مسئولان ورزش می خواهیم  حمایت ویژه ای از این رشته مدال آور داشته باشند.

از اهالی کشتی درخواست دارم خودزنی نکرده و دست به دست هم بدهند تا کشتی از این بلاتکلیفی درآمده و راه موفقیت را در پیش بگیرد تا در المپیک 2020 نیز شاهد مدال آوری کشتی گیران کشورمان باشیم.

طاهری: نه تنها جامعه کشتی، بلکه همه مردم نگران این وضعیت این رشته پرطرفدار هستد

طاهری ملی پوش کشتی گفت: این استعفاهای زنجیره ای در کشتی تاثیر منفی بر این رشته و رقابت های لیگ گذاشته است.

وضعیت موجود در کشتی نگران کننده است و نه تنها اهالی کشتی بلکه همه مردم نگرانند و امیدواریم هر چه زودتر تکلیف رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی مشخص شود تا جامعه کشتی از این نگرانی درآید.

او در مورد رقابت های لیگ نیز اظهار کرد: امروز فینال لیگ برتر برگزار می شود و مسابقات حساسی را در پیش داریم و تلاش میکنیم سهمیه جام باشگاه های جهان را بدست آورده و در این رقابت ها نیز خوش بدرخشیم.

علیزاده: حاشیه های بوجود آمده به لیگ برتر ضربه زد

علیزاده نیز درباره شرایط این روزهای کشتی گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم همچون سالهای گذشته قهرمان این رقابت ها شویم.

حواشی بوجود آمده در کشتی به لیگ ضربه زد و برگزاری لیگ در ایذه لغو و مسابقات در تهران برگزار می شود.

او درباره استعفای خادم از ریاست فدراسیون گفت: امیدواریم هر چه زودتر با همفکری مسئولان و اهالی کشتی فرد جدیدی ریاست فدراسیون را عهده دار شود و این رشته مدال آور از این بلاتکلیفی درآید و همچون گذشته در میادین بین النللی و المپیک شاهد مدال آوری کشتی گیران کشورمان باشیم.

بطور حتم این حواشی به کشتی و ورزش کشورمان ضربه میزند و هر چه زودتر باید فکری برای جمع شدن حاشیه ها شود.

پشتام: لیگ تعطیل شود، درآمد ملی پوشان قطع می شود

پژمان پشتام ملی پوش تیم کشتی بیمه رازی در مورد فینال لیگ برتر کشتی گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و برای قهرمانی تلاش می کنیم.

بازیکنان فقط از راه حضور در لیگ کسب درآمد می کنند و امیدواریم مشکلی برای برگزاری این رقابت ها بوجود نیاید.

او در مورد استعفای خادم  گفت: این حاشیه ها ضربه بدی به کشتی کشورمان می زند. مسئولان باید فکری به حال این رشته کند.

قبل از مسابقات جهانی حواشی زیادی داشتیم و 2 تورنمنت ما لغو شد و در این رقابت ها ضربه خوردیم. رئیس جدید فدراسیون باید با جذب حامیان مالی گام های مفیدی برای این رشته بردارد چرا که هزینه های اعزام بسیار بالا رفته و باید فکری در این باره کرد.

عبدولی: همیشه سپر بلای عده ای بوده ام

سعید عبدولی قهرمان کشتی فرنگی و عضو تیم بیمه رازی گفت: امروز فینال لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار می شود. ما وضعیت تیمی خوبی داریم و امیدواریم بار دیگر قهرمان لیگ شویم. پول در آوردن در کشتی سخت است ، ایکه قهرمان شویم و یا اینکه سکه های قهرمانی ها به موقع پرداخت شود و اگر همه این موارد به موقع انجام شود می توانیم درآمدی در این رشته داشته باشیم.

او درباره استعفای خادم گفت: خادم جایگاه کشتی را به رده اول رساند و عزت و احترام را به کشتی آزاد و فرنگی برگرداند. برخی دوستان در انتخابی سال گذشته تیم ملی شکست خوردند و به حاشیه سازی و مصاحبه بر علیه خادم و وزیر ورزش و جوانان و .. پرداختند و به نظر من همه باید خود را بر روی تشک ثابت کنند.

همیشه سپر بلای دیگران بودم و هر حاشیه ای می شد مرا وسط می انداختند تا کمی هیجان به کشتی بیاید و سپس دیگران به اهداف خود برسند. 14 سال در تیم ملی بوده ام و همیشه در مسابقات انتخابی شرکت کرده ام.

مشکلات موجود به مشاوران خارج از کشتی بر می گردد و با راهنمایی های اشتباه خود باعث آسیب دیدگی کشتی می شوند.

یوسف قادریان  در مورد رقابت های فینال لیگ برتر کشتی گفت: تیم بیمه رازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در آمادگی کامل به سر می بریم و امیدوارم امسال نیز همچون سال گذشته قهرمان این رقابت ها شویم.

بیشتر بخوانید:

پازاج:برخی ها دنبال زمین خوردن کشتی بودند/متأسفانه نقدها تخریب کننده است نه سازنده! برنامه رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان اعلام شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات اهالی کشتی درباره وضعیت فعلی این رشته المپیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..