تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی True Fear Forsaken Souls Part 2 برای کامپیوتر

بازی True Fear Forsaken Souls Part 2 یکی از جذاب ترین و ماجراجویانه ترین آثاری است که می توانید تجربه کنید و ساعت ها در آن غرق شوید. قسمت دوم این سری توسط منتقدین تحسین شده است و نمره های خوبی را دریافت کرده است. فضای رمزآلود بازی به محیط های تاریک آن اضافه می شود و بازیکن را با چالش های زیادی روبرو می کند. این اثر را می توان جز ۱۰ بازی برتر در سبک هیدن آبجکت نامید که چالش هایش می تواند شما را جذب بازی کند و داستان را برای شما روایت کند. نقطه قوت بازی در واقع همین داستان بازی است و از این نظر کم و کاستی در بازی مشاهده نمی شود. هالی استونوموس سرنخ هایی از خانه قدیمی خودش پیدا می کند و به دنبال افراد مرموز می گردد. او منتظر است که اتفاقات دیگر بیفتند و در نهایت بتواند سر از داستان اصلی دربیاورد. خانه پر از چیزهای وحشتناک است و دنبال اشیای مختلف گشتن در این محیط ها دل و جرئت می خواهد.

True Fear Forsaken Souls Part 2 PC-HOODLUM

دانلود-بازی-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2

با دانلود True Fear Forsaken Souls Part 2 یکی از نقشه های بزرگ و وسیع این سبک را خواهید داشت و می توانید بیش از ۴۰ نوع پازل را در بازی حل کنید. صحنه های پویای بازی بیش از ۱۰ دقیقه زمان دارند و صدها تصویر متحرک نیز در بازی وجود دارند. می توانید از نقشه برای سفر در محیط های مخلتف استفاده کنید و به دنبال سرنخ های بیشتر باشید. گرافیک بازی نیز واقعا زیبا است و همه اشیا با جزئیات کامل دیده می شوند. شخصیت های پنهان بازی نسبت به نسخه اول افزایش پیدا کرده اند و حال می توانید آنها را در قالب ۱۴ شکلک جدید مشاهده کنید. یقینا این سبک از بازی ها وقتی با ژانر ترس الحاق می شوند، جذابیتشان بیشتر می شود و حس واقع گرایانه تری به بازیکن القا می کنند.

*/ ]]> اسکرین-شات-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2 اسکرین-شات-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2 اسکرین-شات-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2 اسکرین-شات-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2 اسکرین-شات-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2 اسکرین-شات-True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2 info

True Fear: Forsaken Souls Part 2 is the sequel to one of the best rated horror escape games, acclaimed for its story and the atmosphere of horror mystery.

True Fear: Forsaken Souls Part 1 is #3 on GamesRadar “The 10 best hidden object games you can play right now” list, praised for an “engrossing puzzle gameplay” and being a “impressively scream-worthy experience”. We’ve built on our know-how of making a story rich horror mystery escape game to craft a better and significantly longer adventure sequel.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: 1.5Ghz CPU: SSE2 instruction set support.
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DX9 (Shader model 2.0); 256MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Processor: 1.5Ghz CPU
Memory: 1 GB RAM
Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی True Fear Forsaken Souls Part 2 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..