تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی EXAPUNKS برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

داستان بازی EXAPUNKS در سال ۱۹۹۷ جریان دارد و مناسب کسانی است که به هکر بودن و زمینه های داستانی این حوزه علاقه بسیار دارند. در این بازی شما وارد یک ماموریت می شوید و باید ماموریت های خود را در قالب یک هکر انجام دهید. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد و شما باید به عنوان یک هکر، راهی برای نجات زندگی خودتان پیدا کنید. یاد بگیرید که یک هکر چگونه فکر می کند و چونه می تواند از طریق درگاه های زیرزمینی، کارهای خودش را انجام دهد. پوشش مناسبی برای شما فراهم شده است و اطلاعات زیادی به شما داده می شود تا بتوانید در نهایت یک هک موفقیت آمیز را انجام دهید.

باید به سرورها نفوذ کنید و از طریق پاره کردن کابل های شبکه ای، فایل های حیاتی را بدست آورید. شما می توانید پازل های بازی را حل کنید و مغز خود را به کار بیاندازید. می توانید اطلاعات زیادی به اشتراک گذارید و از دوستان خود برای یک نبرد هیجان انگیز دعوت کنید. نکته این است که دانلود بازی EXAPUNKS فضاهای زیادی خوشگلی برایتان به ارمغان ندارد و تنها باید یک عشق هک باشید، تا بازی برایتان جذابیت لازم را داشته باشد.

EXAPUNKS PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-EXAPUNKS

با دانلود EXAPUNKS وارد یک سری مراحل معمایی می شوید که حول اطلاعات کامپیوتری قرار دارد و معمولا باید یک شبکه را از کار بیاندازید. هر کدام از مراحل، سیستم خاص خودشان را دارند و شما به صرف اطلاعات ساده نمی توانید آنها را ه پایان رسانید. می توانید کیت های توسعه دهنده برنامه ها را هک کنید و از آنها راهی برای رسیدن به سیستم های اصلی پیدا کنید. محیط بازی به مانند سیستم یک هکر است و شامل اطلاعات زیادی است که می تواند شما را به عنوان یک هکر، به وجد بیاورد. ویروس ها را خودتان می نویسید و وارد مراحل می کنید، تا راهی برای دسترسی به سرورها پیدا کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-EXAPUNKS اسکرین-شات-بازی-EXAPUNKS اسکرین-شات-بازی-EXAPUNKS اسکرین-شات-بازی-EXAPUNKS اسکرین-شات-بازی-EXAPUNKS اسکرین-شات-بازی-EXAPUNKS info

The year is 1997. You used to be a hacker, but now you have the phage. You made a deal: one hack, one dose. There’s nothing left to lose… except your life. EXAPUNKS is the latest open-ended puzzle game from Zachtronics, the creators of Opus Magnum, SHENZHEN I/O, TIS-100, and more.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1366 x 768
DirectX: Version 10
Storage: 660 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 3840 x 2160
DirectX: Version 10
Storage: 660 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی EXAPUNKS برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..