تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گل نزن ترین» مهاجمان لیگ برتر جزیره

ایرنا: تارنمای خبری فاکس اسپورتس در گزارشی به 10 نفر از مهاجمان تراز اولی اشاره کرد که در تاریخ لیگ برتر جزیره بیشترین موقعیت های گل را از دست داده اند.

 فاکس اسپورتس در گزارش روز یکشنبه خود نوشت: بسیاری از مهاجمان تراز اول دنیای فوتبال پس از شکل گیری لیگ برتر انگلیس در سال 1992، حرفه خود را در این کشور و در این لیگ دنبال کردند و از بین این بازیکنان، بودند مهاجمانی که شهرت گلزنی خود را در این لیگ معتبر بهبود بخشیده و در سوی دیگر یک دوجین دیگر موفق نشدند قابلیت های خود را به نحو احسن بروز دهند.

«گل نزن ترین» مهاجمان لیگ برتر جزیره

اما آنچه جالت توجه است، حضور 10 مهاجم مطرح و تراز اول جهان در فهرست گل نزن ترین بازیکنانی است که در تاریخ لیگ برتر جزیره بیشترین موقعیت گل را از دست داده اند.

10 - امانوئل آدبایور (53 موقعیت – آرسنال، منچسترسیتی، تاتنهام، کریستال پالاس)

آدبایور به هر تیمی که منتقل می شد، تفرقه انگیز بود اما نکته تعجب برانگیز این است که با این وجود بسیاری از باشگاه ها به دنبال جذب وی بودند!

در مقام تعریف و تمجید گفته می شود که آدبایور چارچوب را به خوبی می شناسد، دست کم در مواردی معدود این گونه بوده است چرا که 53 موقعیت از دست رفته توسط وی گواهی است که خواسته شدن عذر او توسط بسیاری از باشگاه های طرف قراردادش را توجیه می کند.

9 – وین رونی (54 موقعیت – اورتون، منچستریونایتد)

قرار گرفتن بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در جمع این فهرست 10 نفره کمی تعجب برانگیز است و امیدواریم که این برچسب موجب ناراحتی و دلخوری او نشود اما..

با این وجود رونی برخلاف سایر نام های موجود در این فهرست، با گل های استثنایی خود وزنه را کمی به سمت مثبت داستان سنگین کرده است.

وین رونی که در حال حاضر در لیگ برتر آمریکا (ام ال اس) توپ می زند، امروز با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال انگلیس در بازی این تیم مقابل آمریکا که ماه آینده برگزار می شود، حضور پیدا کرده و از فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد.

8 – دنیل استوریج (57 موقعیت – منچسترستی، چلسی، بولتون، لیورپول، وست برومویچ)

اگرچه مصدومیت های مکرر مسیر او را به دفعات مسدود کرده است اما زمانی که روی فرم باشد و بدون مصدومیت، درست مشابه عملکرد اخیرش در لیورپول، همچنان یک گلزن متبحر است.

با این حال، موقعیت هایی که او در برابر دروازه حریفان از دست داده است، به نسبت تبحرش در گلزنی، حرفه او را تعریف می کند.

7 – تئو والکات (69 موقعیت – ساوتهمپتون، آرسنال، اورتون)

فقدان خونسردی لازم والکات در موقعیت های گل، به شکلی غیرقابل توصیف برای تیم تحت کنترل مالکان اماراتی ناامید کننده می نماید.

والکات با سرعتی بی نظیر همواره خود را موقعیت های گلزنی فوق العاده ای قرار می دهد اما هدف گیری او به ندرت درست از آب در می آید و تعجبی ندارد که نام او را در این فهرست به چشم بخورد.

6 – اولیویر ژیرو (72 موقعیت – آرسنال، چلسی)

ژیرو پس از سپری کردن دورانی طولانی که با قحطی گل در آرسنال همراه بود، در نهایت از جمع توپچی ها جدا و به آبی های لندن پیوست.

این مهاجم فرانسوی که اگر روز خوبش باشد، کوچک ترین فرصتی را هدر نمی دهد بیشتر از آنکه به خاطر تبحرش در گلزنی شناخته شده باشد، با موقعیت هایی که از دست می دهد مشهور است.

5- هری کین (73 موقعیت – تاتنهام)

در وهله اول پرسشی که پیش می آید این است که تاتنهام بدون هری کین کجای جدول رده بندی لیگ برتر جزیره بود؟!

جادوگری بزرگ که در اغلب موارد، تک و تنها دست زنبق های سفید را برای عبور از خیابان خطرناک شکست می گیرد و آنها را به سوی دیگر خیابان می رساند.

با این حال، عدم نشانه گیری دقیق در بازی های اخیر تیم ملی انگلیس و 73 موقعیت از دست در لیگ برتر، دقت کین را در زدن ضربات آخر زیر سوال برده است اما دست کم او همچنان خود را در موقعیت گل قرار می دهد و از خراب کردن موقعیت هم واهمه ای ندارد.

4 - روملو لوکاکو (76 موقعیت – چلسی، اورتون، منچستریونایتد)

مهاجم بلژیکی منچستریونایتد از دیر باز یکی از بهترین نمونه های مهاجم نوک (سانترفوروارد) فوتبال مدرن محسوب می شده است اما مشکل عمده او، عدم تمرکز کافی در لحظات حیاتی است.

او که به تازگی از ترکیب «خوزه مورینیو» سرمربی شیاطین سرخ کنار گذاشته شده است، به هیچ عنوان علاقه ای ندارد تا آمار 76 موقعیت از دست رفته خود را افزایش دهد.

3 – کریستین بنتکه ( 77 موقعیت – استون ویلا، لیورپول، کریستال پالاس)

بنتکه یکی از بازیکنانی است که در فهرست جاری بیش تر از آنکه گل بزند، به اصطلاح گل خراب کرده است.

2 – رابین فن پرسی ( 80 موقعیت - آرسنال، منچستر یونایتد)

اگرچه فن پرسی را هرگز نمی توان در زمره گلزنان قهار قرار داد اما 80 موقعیت گلی که او در دوران بازی خود در لیگ برتر انگلیس از دست داده است، در صورت گل شدن می توانست او را در فهرست بهترین های تاریخ لیگ برتر قرار دهد.

با این حال، این مهاجم هلندی که همچنان مورد احترام هواداران یونایتد و آرسنال است در مجموع 80 بار راه دروازه حریفان را در نزدیک ترین فواصل گم کرده است.

1 – سرخیو آگوئرو ( 108 موقعیت – منچستر سیتی)

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر سیتی در اتفاقی نادر، عنوان گل نزن ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر جزیره نیز به خود اختصاص داده است!!

مهاجم آرژانتینی سیتی که یک گلزن واقعی با چشمانی تیز بین است، می توانست تنها با تبدیل کردن نیمی از 108 موقعیتی که در لیگ برتر انگلیس از دست داده است، نام خود را در تاریخ افسانه های فوتبالی انگلیس جاودان کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گل نزن ترین» مهاجمان لیگ برتر جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..