تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: ۲ یا ۳ امتیاز برتری تعیین کننده نیست

۷۹۳۱۲۷

۱۶۵۸ بازدید

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از برتری 1-6 تیمش مقابل ساوتهمپتون ابراز رضایت کرد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از برتری 1-6 تیمش مقابل ساوتهمپتون ابراز رضایت کرد.

در هفته ای که لیورپول مقابل آرسنال متوقف شد، سیتیزن ها با 6 گل ساوتهمپتون را مغلوب کرده و با 2 امتیاز اختلاف صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

گواردیولا: ۲ یا ۳ امتیاز برتری تعیین کننده نیست

گواردیولا گفت: "در 20 دقیقه ابتدایی نمایش خوبی داشتیم اما فرصت های زیادی را از دست دادیم. از نظر هجومی از عملکرد تیم راضی بودم و گرچه احساس خوبی نسبت به شرایط دفاعی نداشتم اما در کل باید از پیروزی 1-6 راضی بود. ما خوش شانس بودیم که گل چهارم در پایان نیمه اول به ثمر رسید زیرا در غیر این صورت نیمه دوم دشوار می شد.

ما فرصت های زیادی را ایجاد کردیم اما ساوتهمپتون توپ های دوم زیادی را از آن خود کرد. من از کیفیت ساوتهمپتون و بازیکنانش خبر دارم و بنابراین این نتیجه را خوب توصیف می کنم.

صدرنشینی مهم است اما فاصله 2 یا 3 امتیازی با رقبا تعیین کننده نخواهد بود. ما نمایش خوب آرسنال در بازی دیروز برابر لیورپول و البته تاتنهام مقابل ولوورهمپتون را دیدیم. یونایتد نیز همیشه مدعی است. لیگ برتر دشوار است اما مهم ترین مسئله حفظ ثبات است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: ۲ یا ۳ امتیاز برتری تعیین کننده نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..