تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک دهم آثار ملی ایران در کدام استان قرار دارد/رونق گردشگری سلامت شهر باغ‌های دلگشا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مصیب امیری در نشست خبری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس  (شیراز) اظهار داشت: از 30 هزار اثر ملی در ایران بالغ بر 3 هزار اثر در استان فارس قرار دارد و به نوعی یک دهم آثار ملی ثبت شده ایران در این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: همچنین از 23 اثر جهانی 5 اثر در استان فارس وجود دارد و این استان از نظر گردشگری و میراث فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر است.

امیری با اشاره به چهارفصل بودن استان فارس، به گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی در استان فارس پرداخت که قرار است در دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به آن توجه ویژه‌ای شود، افزود: 7 اثر از بیست و سومین اثر ثبت جهانی ایران نیز که منظر ساسانیان است، نیز در 3 شهرستان فارس قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس همچنین به ثبت منبت کاری آباده که تلاش برای ثبت شهر جهانی آن نیز در حال اجرا است، افزود: اقامتگاههای بوم‌گری و هتل‌های فارس در کل ایام سال آماده خدمات به مسافران هستند.

وی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه گردشگری در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس  (شیراز) عنوان کرد: گردشگری سلامت نیز با توجه به ظرفیت خوب این استان در این نمایشگاه پررنگ‌تر دیده می‌شود، زیرا همیشه استان فارس در حوزه گردشگری بیشترین تمرکز آن به مباحث تاریخی و فرهنگی بود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس با بیان اینکه استان فارس دارای 93 هتل و هتل‌آپارتمان است، خاطرنشان کرد: همچنین این استان 135 مهمان‌پذیر و 80 اقامتگاه بوم‌گردی و بالغ بر 18 هزار تخت دارد.

به گزارش تسنیم، در انتهای این نشست خبری از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس (شیراز) رونمایی به عمل آمد، همچنین این نمایشگاه 21 الی 24 آذر در استان فارس  (شیراز) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک دهم آثار ملی ایران در کدام استان قرار دارد/رونق گردشگری سلامت شهر باغ‌های دلگشا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..