تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Kingdoms of Heckfire v1.43 – بازی استراتژیک پادشاهان هک فایر برای اندروید

بازی Kingdoms of Heckfire توسط استودیو بازی سازی A Thinking Ape Entertainment Ltd. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک می باشد که توانسته با ۵۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. پادشاهی خود را بسازید و ارتش خود را ایجاد کنید. اژدها، گابلین و موجودات عجیب و غریب را تحت نفوذ خود قرار داده و در نبردهای پیش رو همه آنها را بکار گیرید. با استخدام قهرمانان قدرتمند و تشکیل اتحاد به حاکمیت سرزمین های خود بپردازید و علیه تایتان ها ایستادگی کنید و آنها را شکست دهید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Kingdoms of Heckfire v1.43 Apk

کاور-بازی-kingdoms-of-heckfire

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-kingdoms-of-heckfire اسکرین-شات-بازی-kingdoms-of-heckfire اسکرین-شات-بازی-kingdoms-of-heckfire info

Build your Kingdom, train your dragons and start destroying things today. Goblins! Skeletons! People with weird Moustaches! Battle them all in this real-time strategy mobile MMO!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Kingdoms of Heckfire v1.43 – بازی استراتژیک پادشاهان هک فایر برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..