تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم سوگواری آخر ماه صفر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

برگزاری مراسم سوگواری آخر ماه صفر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام؛ مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم که از روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه آغاز و تا پنج شنبه ۱۷ آبان ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری ادامه خواهد داشت؛ با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین خوشی خوانساری و مرثیه سرائی حاج محمد رضا غلامرضازاده در شب اول و دوم و حاج سید محمد جوادی در شب سوم و حاج محسن عرب خالقی در شب چهارم و پنجم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در روز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) مصادف با چهارشنبه ۱۶ آبان ماه به همین مناسبت از ساعت ۱۱ صبح در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی به ایراد سخنرانی و حاج مرتضی طاهری به قرائت زیارتنامه و حاج علی مهدوی نژاد به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

همچنین ۱۷ آبان ماه در روز شهادت امام رضا (ع) نیز ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین عظیمی و قرائت زیارتنامه توسط حاج احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی با نوای حاج حمید رمضان پور از ساعت ۱۱ صبح در مصلای بزرگ آستان مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم سوگواری آخر ماه صفر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..