تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم اکولایزر ۲ – The Equalizer 2 2018 به همراه زیرنویس فارسی

دانلود فیلم اکولایزر ۲ – The Equalizer 2 2018 – با کیفیت WEB-DL

دانلود-فیلم-اکولایزر-2

نام فیلم سینمایی: The Equalizer 2 – اکولایزر ۲

سال انتشار: ۲۰۱۸

مدت زمان: ۱۲۱دقیقه

ژانر: اکشن، جنایی، هیجان انگیز

کیفیت:  ۷۲۰p / 1080p / 480p

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: اکولایزر ۲ (به انگلیسی: The Equalizer 2) فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی آنتونی فوکوآ است. این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های معروف و پرطرفدار ایکوالایزر می‌باشد. رابرت مک کال پس از انجام یک ماموریت در ترکیه، به محل زندگی اش در بوستن آمریکا باز می گردد و زندگی آرام و بی سر و صدایی را به عنوان راننده آغاز می کند. در این وضعیت مک کال با دوست سابقش سوزان ( ملیسا لئو ) ملاقات می کند اما مدتی بعد مک کال متوجه می شود که او در حمله ای که به وی در هتل محل اقامتش انجام شده کشته شده است. این اتفاق سبب ورود مک کال به پرونده ای می شود که…

info

Director Antoine Fuqua reunites with Denzel Washington in this sequel to 2014’s The Equalizer. Washington resumes his role as Robert McCall: a retired CIA Black Ops operative who works as a security guard and moonlights as a vigilante. When his long-time friend Melissa Leo Susan Plummer) is murdered, he embarks on a relentless, globe-trotting quest for vengeance.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم اکولایزر ۲ – The Equalizer 2 2018 به همراه زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..