تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بست‌نشینی دو عضو شورای شهر تهران در مجلس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از عصر امروز جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با موضوع طرح استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در حال برگزاری است که تا این لحظه هنوز خبری تصمیم کمیسیون اجتماعی نیست.

آخرین تلاش‌ها برای استثنا کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان  مجلس  در حالی انجام می شود که دو عضو شورای شهر تهران نیز در پشت درها بسته محل برگزاری کمیسیون اجتماعی بست نشستند تا تکلیف شهردار تهران مشخص شود.

لابی بی وقفه عضو جوان شورای شهر برای شهردار بازنشسته تهران نیز جالب است ضمن اینکه بر اساس اخبار رسیده برادر شهردار فعلی تهران به همراه تنی چند از مدیران شهرداری پشت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور دارند و به هنگام ورود و خروج نماینده‌ها، آنان را دوره کرده با اصرار از آنان می‌خواهند که به استفساریه برای بقای افشانی رای دهند!

در همین رابطه محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از تردد برخی افراد منتسب به افشانی شهردار تهران در راهروهای مجلس شورای اسلامی به‌منظور متقاعد کردن نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی در رأی دادن به استفساریه برای ابقای شهردار تهران انتقاد کرد.

وی در صفحه خود نوشت: از ظهر امروز شاهد صحنه‌های عجیب و زننده‌ای در راهروهای مجلس هستیم; نوعی لشگرکشی خویشاوندی و قومیتی برای لابی با نمایندگان جهت استثنای شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان!

در همین رابطه بست نشستن دو عضو شورای شهر تهران و به همراه برادر شهردار تهران در راهروهای مجلس سوال بر انگیز است که افشانی بارها تاکید کرده بود که مطیع قانون است و شهرداری را ترک می‌کند اما این رفتار از سوی هم حزبی‌ها و برادر آقای شهردار تهران تعجب برانگیز است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بست‌نشینی دو عضو شورای شهر تهران در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..