تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران مسئول روزنامه "بهار

احمد مؤمنی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه آن اظهار کرد: در جلسه دادگاه امروز که در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار شد، اتهامات مدیر مسئول سابق روزنامه «بهار» و مدیر مسئول ماهنامه «بهار جاودان» مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات افزود: مدیر‌مسئول سابق روزنامه بهار با دو اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «نشر مطالب خلاف واقع» مواجه بود که در هر دو مورد با اکثریت آراء مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

وی گفت: همچنین خبرنگار این روزنامه در اتهام «نشر مطالب خلاف واقع» مجرم شناخته و با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانسته شد.

مؤمنی‌راد درباره پرونده دیگر بررسی شده در جلسه امروز عنوان کرد: مدیر‌مسئول ماهنامه بهار جاودان نیز که با اتهام نشر مطالب خلاف واقع مواجه بود، با اکثریت آراء مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران مسئول روزنامه "بهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..