تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس درس استکبارستیزی در کفِ خیابان‌های شهر/ ترامپ با شلوارک به عجب‌شیر رفت + تصاویر

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1397/08/13 شناسه خبر: 1425154

گزارشی از راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی؛

مردم ولایتمدار آذربایجان‌شرقی حضور پرشوری در راهپیمایی سیزده آبان سال جاری داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی برگزار شد و اقشار مختلف مردم از مسیرهای مختلف خود را به محل تجمعات رساندند.

حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان از نکات مهم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در تبریز و سایر شهرهای استان بود و شور و نشاط نسل جدید انقلاب توجه عکاسان خبری را به‌خود جلب می‌کرد. راهپیمایان با شعارِ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله انزجارِ خود را از سیاست‌های مستکبران اعلام کردند و نوشته‌هایی در امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در دست داشتند.

نکته جالب این راهپیمایی شور و شوق و هیجان دانش آموزان بود که لحظات خاصی را رقم زده بود. در کنار دانش آموزان اما عده‌ای فرزند به آغوش و برخی قد خمیده به این راهپیمایی آمده بودند تا نشان دهند از کودک یک ساله تا پیرمرد 90 ساله ترسی از تهدیدهای توخالی دشمن ندارند و این را به کرات می‌شد از سخنانشان دریافت.

در ادامه تصاویری از راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان را در اقصی‌نقاط استان می‌بینید:


"بستان‌آباد"


"ورزقان"


"عجب‌شیر"


"سراب"


"شبستر"


"هشترود"


"ملکان"


"مرند"


"آذرشهر"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس درس استکبارستیزی در کفِ خیابان‌های شهر/ ترامپ با شلوارک به عجب‌شیر رفت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..