تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور نسل جدید انقلاب به‌زنگِ استکبارستیزی/ امام جمعه تبریز:دشمنان صحنه‌های امروز راهپیمایی ملت ایران را حتماً ببینید!

ساعت: 15:36 منتشر شده در مورخ: 1397/08/13 شناسه خبر: 1425142

راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از سالهای گذشته و به ویژه با حضور نسل جدید انقلاب در تبریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، راهپیمایی 13 آبانِ امسال در تبریز با شور و شوق بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شد. حضور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی چشمگیر بود و همه آنها تاکید داشتند به این دلیل در راهپیمایی شرکت کرده‌اند تا به آمریکا نشان دهند تحریم و تهدید اراده آنها را مستحکم‌تر می‌کند.

جوانان و نوجوانانی که انقلاب را ندیده‌اند امروز با مشت‌های گره کرده آمده بودند تا نشان دهند آمریکا همان دولت چهل سال پیش است و تنها به فکر استثمار ایران است. دانش آموزانی که در این راهپیمایی شرکت کرده بودند با آگاهی و بصیرت از ضربه این راهپیمایی به باورهای غلط کشورهای غربی سخن می‌گفتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  خطاب به حضار گفت: شما با حضور خود وظیفه‌ی ملی و دینی‌تان را ادا کردید، آفرین بر کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان، مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زنند.

وی پیوند سیزدهم آبان ماه با روز دانش‌آموز را جوان‌گرایی در راه مبارزه با استکبار خواند و تصریح کرد: بازگشت تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها دشمنی‌شان را ملت ایران آشکارتر ساخت و شور و شعور ندای مرگ بر آمریکا را در سرتاسر ایران اسلامی افزایش داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی حمایت آمریکایی‌ها از رژیم پهلوی، نقش فعال در کودتای 28 مرداد، حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت از رژیم بعث در جنگ 8 ساله و تحریم‌های ظالمانه را از جمله دلایل فریاد مرگ برآمریکا توسط ایرانی‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای با تفسیرهای انحرافی با شعار مرگ بر آمریکا مخالفت می‌کنند و می‌گویند مسلمان لعن نمی‌کند و گروهی دیگر از تکنوکرات‌ها با بازاندیشی درصدد بازگشت به سمت آمریکا هستند، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه‌ی عقلی و منطقی دارد و این شعار به باور امام دارای اثر وضعی و عملی است، در واقع حذف شعار مرگ بر آمریکا وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است.

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است، متذکر شد: نباید فریب ترفندها و لبخند آمریکایی‌ها را بخوریم، اینکه می‌گویند ما با ملت ایران دشمن نیستیم حرف بی‌منطقی است چون دولت بدون ملت کاره‌ای نیست.

وی جوانان را به نوآوری دعوت کرد و از آنان خواست با حضور در نمایش فناوری ربع رشیدی ببینند حوانان و نخبگان این خاک و بوم چه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اعلام اینکه در چنین روزهایی حضرت امام به ترکیه تبعید و ده‌ها دانش‌آموز و دانشجو توسط رژیم ستمشاهی به خاک و خون کشیده شدند، یادآور شد: در سیزدهم آبان دانشجویان خط امام توانستند با تسخیر لانه‌ی جاسوسی وفاداری‌شان را به انقلاب نشان دهند و به توطئه‌های آمریکایی‌ها در خاک ایران پایان دهند.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به تجمع میلیونی اربعین و وحدت شیعیان جهان اسلام، از عدم انعکاس این رویداد عظیم در رسانه‌های بین‌المللی انتقاد و خواستار رویت صحنه‌های راهپیمایی امروز ملت ایران توسط دشمنان شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور نسل جدید انقلاب به‌زنگِ استکبارستیزی/ امام جمعه تبریز:دشمنان صحنه‌های امروز راهپیمایی ملت ایران را حتماً ببینید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..