تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اباذری: هدفمان هت تریک در عنوان قهرمانی جهان است

اباذری: هدفمان هت تریک در عنوان قهرمانی جهان استصالح اباذری ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا فوق العاده است. تیم ملی کاراته ایران در چهار سال گذشته توانسته دوبار قهرمان جهان شود و اکنون با هدف هت تریک در این عنوان راهی مادرید اسپانیا شدیم.

او ادامه داد: از سال گذشته تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی و لیگ جهانی در اردو به سر می‌برد و ملی پوشان از نظر آمادگی فنی و جسمانی در سطح بالایی قرا دارند و اگر این آمادگی را در روز مسابقه هم حفظ کنیم به طور حتم تیم ملی می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

اباذری درباره شناختش از حریفان حاضر در این مسابقات گفت: با توجه به اینکه بار‌ها در لیگ جهانی با حریفان مان مبارزه کردیم، این باعث شده که هر دو گروه از یکدیگر شناخت خوبی پیدا کنند و آنالیز لازم را روی عملکرد یکدیگر داشته باشند با این وجود ما در اردو‌ها به گونه‌ای تمرین کردیم که از سد رقبا عبور کنیم و بتوانیم مدال‌های خوشرنگی را بدست آوریم.

ملی پوش کاراته درباره تفاوت سطح داوری در آسیا و رقابت‌های جهانی عنوان کرد: سطح داوری در آسیا نسبت به رقابت‌های جهانی بسیار پایین‌تر است و بار‌ها شاهد اشتباهات آن‌ها در امر قضاوت هستیم. با وجه به اینکه رقابت‌های اسپانیا جهانی است بهترین داوران حضور خواهند داشت و این موضوع باعث می‌شود که از این بابت نگرانی نداشته باشیم.

او بیان کرد: باتوجه به اینکه این مسابقات در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نقش بسزایی دارد تلاش می‌کنم تا با کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی مادرید به المپیک نزدیک شوم و بتوانم در اولین حضور کاراته در المپیک در تیم ملی حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی جهان، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی

انتهای پیام/


اظهارات اباذری درباره مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اباذری: هدفمان هت تریک در عنوان قهرمانی جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..