تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیروئید، دیابت و چاقی از بیماری‌های شایع غدد درون‌ریز و متابولیسم

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد هاشمی در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم اظهار داشت: این کنگره 23 تا 25 آبان ماه سال جاری با حضور استادان و صاحبنظران برجسته در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: بیماری‌های تیروئید، دیابت، اختلال چربی خون، اختلالات غده هیپوفیز، غده فوق‌کلیوی، پوکی استخوان، اختلال متابولیک استخوان، چاقی، پزشکی شخصی، اندوکرینولوژی باروری از جمله محورهای دوازدهمین کنگره بیماری‌های غدد درون‌ریزی و متابولیسم است.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه بیماری‌ها غدد و متابولیسم در این کنگره خبر داد و گفت: تیروئید، دیابت و چاقی از بیماری‌های شایع غدد درون‌ریز و متابولیسم است

وی ادامه داد: 300 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که تعدادی از این مقاله‌ها به دلیل غیرمرتبط بودن با این موضوع مردود و در نهایت 24 مقاله به صورت شفاهی پذیرفته شد و بقیه مقاله‌ها به صورت پوستر در بخش نمایشگاهی ارائه می‌شود.

شرکت دانشمندان از آمریکا در کنگره غدد علی رغم تحریم‌ها

هاشمی بیان داشت: علیرغم تحریم‌ها سه سخنران خارجی و دو ایرانی مقیم آمریکا در دوازدهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: یک روز پیش از برنامه علمی نیز دوره بازآموزی برای دستیاران فوق‌تخصصی غدد در محله پژوهشکده غدد پزشکی شهید بهشتی برگزار و اساتید داخلی و خارجی تازه‌های دیابت و اختلالات تیروئید را ارائه و دستاوردهای نوین در این زمینه مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

دبیر دوازدهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم گفت: در این کنگره اغلب گروه‌های پزشکی و برخی از گروه‌های علوم پایه می‌توانند شرکت کرده که امتیازات بازآموزی و جزئیات دیگر در سایت مربوط به کنگره درج شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیروئید، دیابت و چاقی از بیماری‌های شایع غدد درون‌ریز و متابولیسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..