تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی ۱۳ آبان دراستان کردستان برگزار شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، درمراسم راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان که ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه آغازشد مردم مومن و انقلابی استان کردستان بویژه دانش آموزان و دانشجویان همگام و همنوا با ملت ایران فریاد عزت و سربلندی و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

راهپیمایی مردم شهرسنندج مرکز استان کردستان نیز  برگزار شد و راهپیمایان درحالی که تصاویری از معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و پلاکارد‌هایی در بیان اهمیت مبارزه با استکبار در دست داشتند، از از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) و سه راه حبیبی راهپیمائی کردند.

«خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «الله اکبر، لا اله الا الله»، «امروز روز ۱۳ آبان است، روز تصرف دژ شیطان است»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه ای» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، از جمله شعار‌های راهپیمایان امروز درکردستان بود.

استادان، روحانیون، طلبه ها، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم که در این راهپیمایی شرکت داشتند در پایان به قرائت بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گوش فرا دادند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز همزمان در ۱۰۰ نقطه استان کردستان برگزار شد.

گفتنی است؛ سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ سفارت آمریکا که مرکز جاسوسی بود و پرونده‌های زیادی در آنجا کشف شد توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر شد. از سال ۵۸ تا کنون هر سال مردم ایران بخاطر توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا به ملت ایران بر ضد استکبار جهانی راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام/م

حضور پرشور کردستانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی ۱۳ آبان دراستان کردستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..