تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب دو فوریت تغییر نقشه راه آهن میانه_تبریز/ پاسخ شهردار به سوالات محمدباقر بهشتی در خصوص برکناری مدیران

ساعت: 12:49 منتشر شده در مورخ: 1397/08/13 شناسه خبر: 1425104

هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تبریز با تصویب تغییر نقشه پروژه راه آهن میانه_تبریز و هبه به یکی از فرهنگیان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شکور اکبرنژاد در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تبریز در خصوص روز 13 آبان اظهار داشت: جای تاسف است که در قرن 21 دولتی وجود دارد که به تعهد خودش عمل نمی‌کند و مردم ایران را پی در پی تحریم می‌کند.

وی ادامه داد: اگر خودمان، خودمان را تحریم نکنیم به حول و قوه الهی هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و تحریم‌ها بی‌اثر خواهند شد.

در ادامه محمد اشرف‌نیا در خصوص دو فوریت بررسی راه آهن دو خطه میانه_تبریز عنوان کرد: موضوع قطار میانه_تبریز در دو خط به سال‌های گذشته برمی‌گردد و اکنون قطعه ده داخل شهر است و بنا بود که زیر زمینی کار شود.

وی ادامه داد: در اطراف اتوبان شهید کسایی برای ایستگاه‌های این قطار به طول 25 متر خاکریزی شده که ممکن است باعث حوادث عجیبی شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر تبریز با اشاره به نقشه جدید این قطار در داخل تبریز تصریح کرد: در نقشه جدید این ایستگاه به شهرک خاوران منتقل شده تا آنجا به ترمینال وصل شود که این مساله می‌تواند زمان ایاب و ذهاب و هزینه آن را 87 میلیارد تومان کاهش دهد.

وی افزود: تا تصویب شورا، شهرداری باید نظارت داشته باشد که هیچ پیمانکاری حق ندارد در این خصوص کلنگی بر زمین بزند.

در ادامه ایرج شهین‌باهر نیز در خصوص این پروژه اذعان داشت: این طرح پروژه‌ی بزرگی است که در شورای چهارم نیز مطرح شده بود و از آنجایی که توسعه تبریز به سمت جنوب است ناچاریم برای گسترش شهر به آن طرف حرکت کنیم.

عبدالله تقی‌پور نیز در خصوص این پروژه تاکید کرد: به جز بخش ده که در داخل تبریز قرار دارد بخشی از خط 9 نیز که در اتوبان شهید کسایی قرار دارد را پیشنهاد داریم که زیر زمینی کار شود.

در پایان دو فوریت طرح شورای شهر در ارتباط با بخشی از قطار میانه_تبریز واقع در محدوده شهر تبریز، به تصویب شورای شهر رسید.

در این جلسه هبه 10 میلیون تومانی به یکی از فرهنگیان به تصویب اعضای شورا رسید.

در ادامه محمدباقر بهشتی در سوال از شهردار تبریز گفت: شورای شهر دوبار تصویب کرده که کلیه نیروهای دستگاه‌های دیگر ماموریتشان پایان یابد و از ابتدای امسال هر پرداختی به آنها غیرقانونی می‌باشد.

وی ادامه داد: البته لیست 9 نفری شهردار تبریز به من داده که فکر می‌کنم تعداد این افراد بسیار بیشتر از 9 نفر باشد، همچنین در خصوص تعیین و تکلیف مدیران برکنار شده و پست سازمانی‌شان شهردار تبریز باید توضیح دهد.

شهردار تبریز نیز در پاسخ به سوالات بهشتی توضیح داد: در ماده 92 آئین نامه آمده که شهرداری می‌تواند از دستگاه‌های دیگر مامور آورده یا به دستگاه‌ها مامور بفرستند و این موضوع از ابتدا رویه‌ای عادی بوده است.

وی ادامه داد: مصوبه شورا نیز بیشتر شامل اهداف کلی می‌باشد و ماهم سعی کرده‌ایم به محض اتمام ماموریت افراد را به دستگاه‌های مربوطه بازگردانیم.

شهین‌باهر تصریح کرد: البته در برخی پست‌ها با کمبود نیرو مواجه هستیم که به دنبال مجوز برگزاری آزمون استخدامی از وزارت کشور هستیم.

وی در خصوص مدیران برکنار شده در شهرداری نیز عنوان کرد: تمام کارکنان رسمی پست دارند و پست مدیران برکنار شده پابرجاست و هر مدیری که برکنار شده بر سر پست سازمانی‌اش بازگردانده شده است.

لازم به ذکر است؛ جلسه امروز شورای شهر تبریز به دلیل راهپیمایی 13 آبان زودتر از زمان معمول به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب دو فوریت تغییر نقشه راه آهن میانه_تبریز/ پاسخ شهردار به سوالات محمدباقر بهشتی در خصوص برکناری مدیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..