تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WinZip 4.2.1 – نرم افزار فشرده سازی اندروید

نرم افزار WinZip یکی از بهترین برنامه های حاضر، برای فشرده سازی و آرشیو کردن فایل های مختلف در گوشی است. نرم افزار امکان ذخیره سازی و استخراج را فراهم می کند و می توانید روی دستگاه های مختلف اندرویدی، عملیات فشرده سازی و اشتراک گذاری را انجام دهید. توجه به گسترش داده ها و امکان محدودسازی در برخی از فایل ها، در برنامه به کار گرفته شده است و الگوریتم های پیشرفته آن، سرعت برنامه را بالا برده است.

با دانلود WinZip فایل ها را بهینه سازی می کند و بنا به نوع فایل، می توانید از الگوریتم های مختلف استفاده کنید. شا می توانید در سرویس های ابری نیز این ذخیره سازی ها را داشته باشید یا آنها را به ایمیل ارسال کنید. برنامه از یک صفحه وب ایمن استفاده می کند و اتصالات به فایل های شما را بررسی می کند. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-WinZip

اسکرین-شات-WinZip

info

WinZip, the world’s #1 zip and unzip utility, makes it easy to create, extract and share zip files on your Android device! Compress files for easier sharing and storage, and stretch your data and storage limits. Open and save compressed files, whether they’re attached to an incoming email, downloaded from a web page or opened from an SD memory card. Add available banking-level encryption for peace-of-mind security and direct Google Drive and Dropbox access for files, photos, and videos that you want to save in the cloud.

WHAT’S NEW
1. Add the support of setting Gif/BMP as wallpaper.
2. Enhance opening pkg/MP4/MP3/doc files in WinZip.
3. Fixed opening Download folder in Android 9.0 device.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WinZip 4.2.1 – نرم افزار فشرده سازی اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..