تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی عجیب بازیکن سپیدرود با نشان دادن خالکوبی اش! عکس

محمد غلامی بازیکن سپیدرود رشت پس از گلزنی خالکوبی خود را به نمایش گذاشت که این موضوع ممکن است باعث محرومیت وی شود

محمد غلامی مشتری جدید کمیته اخلاق!

سپیدرود و پارس‌جنوبی جم در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که این دیدار را در نهایت شاگردان علی کریمی با گلی که محمد غلامی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، بردند.

این پیروزی نخستین برد سپیدرودی‌ها در رقابت‌های لیگ یازدهم بود که باعث خوشحالی اعضای این تیم و هوادارانش شد.

این برد نکته عجیبی هم داشت که نحوه شادی پس از گل زننده تک گل بازی بود چون به احتمال زیاد محرومیت وی را به‌دنبال خواهد داشت و در روزهایی که علی کریمی دستش روی نیمکت سپیدرود خالی است مشکلات او را در این زمینه بیشتر هم خواهد کرد.

محمد غلامی پس از آنکه گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند نقش شیر‌ روی بازوی خود را که خالکوبی شده است به نشان قدرت تیمش به عکاسان حاضر در ورزشگاه نشان داد که به احتمال زیاد با محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد.


نشان دادن خالکوبی توسط محمد غلامی

نشان دادن خالکوبی توسط محمد غلامی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی عجیب بازیکن سپیدرود با نشان دادن خالکوبی اش! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..