تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ خطر برای فروزان به صدا در آمد/ اخباری در یک قدمی تراکتورسازی

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی هفته گذشته با اشتباه مهلک خود باعث شد که تیم پیکان یکی از گل های خورده را جبران کند و با وجود انتقادات زیادی که نسبت به دروازه بانی فروزان صورت گرفت اما محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی از گلر تیمش دفاع جانانه ای انجام داد.

به هر حال تراکتورسازان به خوبی می دانند که برای اینکه در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند باید در هر سه خطوط خود بازیکنان جایگزین خوبی داشته باشند.

محمد رضا اخباری دروازه بان سابق سایپا به علت اینکه نارنجی پوشان سایپا برگه رضایت نامه اش را نمی دادند در فصل نقل و انتقالات نتوانست به تیم جدیدی بپیوندد و اکنون او بدون تیم مانده است.

اخباری مدتی پیش تمایلش به حضور در تیم تراکتورسازی را اعلام کرد اما مسئولان این تیم تبریزی بیان کردند که 3 دروازه بان خوب در اختیار دارند و نیازی به دروازه بان سابق سایپا ندارد. علاوه بر این مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز هم به دنبال جذب اخباری بود اما بنا به دلایلی این انتقال صورت نگرفت.

به هر حال این روزها دوباره موضوع انتقال اخباری به تراکتورسازی به جریان افتاده است و گفته می شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اخباری نیم فصل دوم به سرخپوشان تبریزی می پیوندد.

بیشتر بخوانید: 

چراغ سبز اخباری برای حضور در جمع پرشورهای تبریزی

ستاره های بزرگ 3 سهمیه تراکتور را پُر می کنند

« اخباری » در رادار تیم‌های اروپایی

انتهای پیام/    

آخرین وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ خطر برای فروزان به صدا در آمد/ اخباری در یک قدمی تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..