تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اذعان متفکران و نویسندگان غربی به فروپاشی آمریکا

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جواد منصوری در بیست و نهمین نشست "شنبه‌های انقلاب " با موضوع  "استکبارستیزی"که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار کرد:در سال 43 زمانی که امام خمینی (ره) را تبعید کردند این‌گونه تصور شد که سلطه آمریکا بر ایران بر اساس برنامه‌ریزی که از سال 32 انجام‌ شده است، تغییر نخواهد کرد و ایران به‌تدریج ایالتی از ایالتهای آمریکا می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بعد از گذشت 54 سال قضیه به‌گونه‌ای متفاوت از آنچه طراحی می‌کردند، رقم خورده است؛ اگر روند تحولات در طول این مدت را پیگیری کنیم، می‌بینیم حرکات مبارزان، انقلابیون و کسانی که در خط امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند ثمرات مبارکی داشته و تغییرات بزرگی به وجود آورده است.

منصوری گفت: انقلاب در شکست هیمنه‌ نظام استکباری در ابعاد فکری، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی موفق بوده است البته اینها نتیجه کار ما نیست بلکه یک اراده مافوق بشری، این نتایج را رقم‌زده است.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: وقتی خالصانه و برای خدا کاری انجام شود قطعاً پیروزی محقق خواهد شد و ما امروز شاهد پیاده‌روی اربعین با این شکوه و عظمت هستیم که مدیون خون شهداست.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی باشکوه اربعین یکی از ثمرات شکل‌گیری انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون لازم است روی دشمن و استکبارشناسی بیش از پیش کار شود تا مردم چهره واقعی دشمن را بشناسند.

منصوری تأکید کرد: اگر از ابتدا تا انتهای قرآن مورد بررسی قرار گیرد، خداوند دو جبهه کفر و ایمان را دائماً مورد اشاره قرار می‌دهد و 73 خصلت برای مستکبران به کار می‌برد که اگر همه این‌ موارد درست درک شود شاید بسیاری از اختلافاتی که در کشور وجود دارد، شکل نگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن‌شناسی یکی از ابزار‌های مهم استکبارستیزی، حفظ موجودیت و اقتدار برای یک کشور است، گفت: اگر دشمن‌شناسی نداشته باشیم حتماً از ناحیه استکبار ضربه خواهیم خورد.

وی اضافه کرد: در نظام تبلیغاتی غرب، سرمایه‌گذاریهای عظیمیصورت می‌گیرد تا نقاط قوت ایران را بپوشانند و نقاط ضعف خود را نیز مخفی نگهدارند اما ده‌ها نویسنده بزرگ غربی در کتابهایشان که البته به فارسی نیز ترجمه ‌شده است، متذکر شده‌اند که آمریکا متلاشی می‌شود و اینها نویسندگان بزرگی هستند که بیاناتشان قابل‌ توجه است.

منصوری خاطرنشان کرد: برای نشان دادن موفقیتهای انقلاب در 40 سال اخیر تنها نباید به نشان دادن امور عمرانی و زیرساختی اکتفا کنیم چرا که انقلاب قصد دارد مسیر تاریخ بشریت را عوض کند و باید به این مهم نیز توجه لازم را داشته باشیم.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران متذکر شد: اگر امروزه مشکل اقتصادی وجود دارد، به این دلیل است که راه انقلاب گم‌شده است، واقعیت این است که انقلاب اسلامی در دنیا یک کار بزرگ انجام داده است که بسیار با اهمیت است اما متاسفانه کمتر رسانه‌ای شده است؛ انقلاب اسلامی توانست بسیاری از مکاتب، فلسفه‌ها و روشهای رایج دنیا را بی‌اعتبار کند و امروزه لیبرالیسم، کمونیسم، سوسیالیسم و ناسیونالیسم در دنیا هیچ جایگاهی ندارند.

منصوری اضافه کرد: اخیراً همین دولتهای بزرگی که خود را نماد لیبرالیسم می‌دانند و از جنایات سعودی در یمن حمایت می‌کردند اکنون می‌گویند که صلاح نیست جنگ یمن ادامه یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولتهای بزرگ از تغییرات به وجود آمده حاصل از انقلاب اسلامی در موازنه قدرت جهان‌، بسیار نگران هستند و در همین رابطه اوباما به دانشگاهیان آمریکایی مأموریت داده بود تا با انجام مطالعات و تحقیقات، از هر راهی مانع گرایش مردم جهان به اسلام شوند و این‌ یکی از دستاورد‌های انقلاب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اذعان متفکران و نویسندگان غربی به فروپاشی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..