تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف شهردار تهران تا ظهر امروز مشخص می‌شود

زهرا نژاد بهرام پیش از آغاز نودوهفتمین جلسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تا ظهر امروز تکلیف افشانی شهردار تهران مشخص خواهد شد گفت: هم اکنون استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستور کمیسیون اجتماعی قرار گرفته و طی صحبت‌هایی که صورت گرفته تا ظهر امروز تکلیف افشانی مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر تهران رایزنی را با کمیسیون اجتماعی برای تصویب این طرح انجام داده‌اند یا خیر گفت: در این زمینه ما هیچ لابی و رایزنی را با کمیسیون نداشته‌ایم و با توجه به درخواست آنها این طرح در کمیسیون مطرح شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در صورتی که این طرح در کمیسیون اجتماعی رای نیاورد فرآیند انتخاب شهردار تهران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف شهردار تهران تا ظهر امروز مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..