تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی به ۲۵۰ میلیون تومان

 معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت:‌ وام مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: به درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با تایید شورای پول و اعتبار، تسهیلات خرید و ساخت مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

نظرپور اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد با مدیران بانک مرکزی و براساس تصمیمات شورای پول و اعتبار، با افزایش تسهیلات مسکن تا سقف دویست و پنجاه میلیون تومان با دوران بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله موافقت به عمل آمد

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی به ۲۵۰ میلیون تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..