تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید درگیری با اشغالگران

به گزارش فلسطین الیوم، گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام الله و البیره خواستار مشارکت گسترده شهروندان فلسطینی در فعالیت‌های حمایت از اهالی "الخان الأحمر" و "جبل الریسان" شده و روز جمعه آینده را روز تشدید فعالیت‌های میدانی در تمام خطوط تماس با رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان این رژیم دانستند.

این گروه‌ها از شهروندان فلسطینی خواستند که روز چهارشنبه رأس ساعت ۱۲ ظهر در اعتراض به انتقال سفارت برزیل از تل‌آویو به قدس اشغالی در مقابل سفارت این کشور تحصن کرده و بر پایبندی به قوانین بین‌المللی و مخالفت خود با این تصمیم برزیل تاکید کنند.

در این بیانیه از نهادهای حقوقی و بشردوستانه خواسته شده است که به منظور نجات جان اسرا در سایه تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه زندانیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی دخالتی فوری انجام بدهند.

گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام الله و البیره در سالروز درگذشت یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کردند که ملت فلسطین به راه رهبران خود ادامه خواهند داد و هرگز از اصول و حقوق خود کوتاه نخواهند آمد و در این راه حاضرند جانفشانی کنند.

این بیانیه می‌افزاید که بعد از گذشت ۱۰۱ سال از صدور بیانیه ننگین "بالفور" توسط انگلیس ملت فلسطین هرگز راه‌حل‌های یکجانبه را قبول نخواهند کرد و پرچم را تا پیروزی و تحقق آزادی و استقلال بر زمین نخواهند گذاشت.

این گروه‌ها درباره پیامدهای امضای قرارداد آتش‌بسی که در آن حق ملت فلسطین در ادامه مقاومت مشروع علیه اشغالگران نادیده گرفته شده باشد و زمنیه را برای اجرای نقشه جدا کردن نوار غزه از فلسطین فراهم کند هشدار دادند.

گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام الله و البیره بر مخالفت قاطعانه خود با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی به‌ویژه توسط کشورهای عربی خلیج فارس تاکید کردند و خواستار توقف این روابط و جایگزین شدن آن با کمپین‌های تحریم رژیم صهیونیستی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه چندین شهر در کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برده و دو جوان فلسطینی را در جریان این حملات بازداشت کردند.

به گفته منابع فلسطینی، یک یگان از نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به خیابان تل در شهر نابلس یورش بردند و یک جوان فلسطینی به نام محمد القصص را در منزلش بازداشت کردند، اشغالگران همچنین احمد نصر مسعود نصر یک جوان ساکن روستای بزاریا در شمال غربی نابلس را دستگیر کردند.

این منابع همچنین از حمله نظامیان صهیونیست به منازل مردم در شهرک حلحول شهر الخلیل خبر دادند. شهرک العیسویه در قدس اشغالی هم شاهد درگیری شدید نظامیان رژیم اشغالگر با شهروندان فلسطینی بود.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید درگیری با اشغالگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..