تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه شرکت‌ بنیاد در سال جاری بورسی شدند

مجمع عمومی عادی سالیانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای عملکرد در سال ۹۶ با حضور ریاست بنیاد مستضعفان، اعضای هیئت امنا و معاونت نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله)، معاونان بنیاد و حسابرس برگزار شد که طبق گزارش ارائه شده، در بخش پرداخت مالیات، شرکتهای وابسته به این بنیاد در سال گذشته بیش از 10 هزار و 492 میلیارد ریال مالیات پرداخت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در این جلسه،­ محمد سعیدی کیا در بخشی از گزارش خود با اشاره به سیاست بنیاد در ورود شرکت ها به بورس گفت: در ۶ ماهه نخست­­ سال ۱۳۹۷ از ۶ شرکت که سهام آن ها عرضه شده، ۳ شرکت متعلق به بنیاد بوده است.

وی افزود: به بیانی در سال ۱۳۹۶ سهام شرکت های فولاد کاوه جنوب کیش، دامپروری زاگرس شهر کرد، هتل پارسیان کوثر و در سال ۱۳۹۷ سهام شرکت های قیام اصفهان، بینالود نیشابور، شیشه سازی مینا در بورس عرضه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه شرکت‌ بنیاد در سال جاری بورسی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..