تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام‌های خانوادگی فله‌ای در اداره کل محیط زیست استان تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اردیبهشت بود که سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار دفترچه پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر که در آن مدارک تحصیلی نامربوط، شرط احراز مشاغل عنوان شده بود، موجی از اعتراضات را برانگیخت و با بی‌تفاوتی نسبت به اعتراضات، کار را به جایی رساند که معترضان، آزمون استخدامی را به مسابقه‌ای نمایشی با برندگان ازپیش‌تعیین‌شده تلقی کنند.

چند ماهی نگذشت که اخباری مبنی بر جذب نیروهای تازه‌کار و بدون رابطه استخدامی دولتی در بدنه سازمان حفاظت محیط زیست منتشر شد و حالا اسنادی که در اختیار تسنیم قرار گرفته حکایت از موج استخدام اقوام نزدیک مسئولان ارشد اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این اداره کل دارد. طبق اسناد به دست آمده طی ماه‌های گذشته دست‌کم 7 تن از فرزندان و اقوام نزدیک مدیرکل و همچنین بستگان یکی از معاونان وی، و برخی مدیران سابق این اداره کل در این اداره به صورت قراردادی مشغول به کار شده و اقوام یکی دیگر از معاونان این اداره نیز در مرحله گزینش قرار دارند.

در این اداره کل، همچنین برای استفاده از سهمیه ایثارگران، بدون آن‌که فراخوان عمومی داده شده و عدالت اجتماعی و استخدامی رعایت شده باشد نسبت به جذب این سهمیه‌داران اقدام شده است.

سازمان حفاظت محیط زیست اواخر اردیبهشت سال جاری اعلام کرد برای تأمین نیروی انسانی خود بر اساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به‌کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی تعداد 200 نفر از افراد واجد شرایطی را که در سایت سازمان سنجش اعلام شده است از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینش به‌صورت پیمانی استخدام می‌کند، خبری که با در نظر گرفتن وضعیت نابسامان امروز محیط زیست و البته قرار داشتن فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست در صدر فهرست دانش‌آموختگان بیکار کشور، به‌نظر خوشحال‌کننده رسید اما انتشار دفترچه پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر با به‌نمایش گذاشتن روی ناخوش این فراخوان استخدامی، اعتراضات گسترده‌ای را به‌همراه آورد. به‌گفته معترضان، مدارک تحصیلی که شرط احراز مشاغل  مورد نیاز سازمان حفاظت محیط زیست اعلام شده، مرتبط با شغل مورد نظر نبوده و حق فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست در این میان پایمال شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام‌های خانوادگی فله‌ای در اداره کل محیط زیست استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..