تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیس باتری iPhone X ساخته شد

کیس باتری iPhone X ساخته شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تقریبا یک سال از زمان معرفی و عرضه iPhone X توسط کمپانی بزرگ اپل گذشته و به تازگی، کمپانی Mophie بالاخره کیس پک باتری خود را برای این پرچمدار نسل گذشته اپل به نام Juice Pack Air تولید و عرضه کرده است.

کیس دارای باتری Juice Pack Air تنها با iPhone X سازگار است و یک باتری 1720 میلی‌آمپرساعتی را به iPhone X اضافه می‌کند. کمپانی سازنده این کیس ادعا می‌کند که این کیس دارای باتری 30 ساعت به عمر باتری دستگاه آیفون اضافه خواهد کرد. در حالی که یک کیس باتری معمولی بسیار ضخیم ست تا اجازه شارژ بی‌سیم را به آن بدهد، Juice Pack Air قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است. این یعنی کاربران می‌توانند آن را روی یک پد Qi بگذارند و به صورت همزمان هم کاور و هم باتری گوشی خود را شارژ کنند. جالب این است که برای شارژ کردن لازم نیست که دستگاه تلفن و کیس را از هم جدا کرد.

بازار کیس باتری iPhone X با سرعت پایینی رشد می‌کند. کیس Mophie دومین دستگاهی است که توانسته گواهینامه MFi اپل را دریافت کند. گفتنی است اپل تصمیم گرفته حالت ذخیره باتری را در iPhone X با عرضه iOS 12.1 حذف کند در نتیجه داشتن چنین کیسی که انرژی را ذخیره می‌کند چندان بد هم نیست. کمپانی تولید کننده Juice Pack Air اعلام کرده است که این گجت حدود 100 دلار ارزش دارد.

کیس باتری iPhone X ساخته شد

کیس باتری iPhone X ساخته شد

بیشتر بخوانید: آیفون‌ها در آمریکا از دو سیمکارت پشتیبانی نمی‌کنند

انتهای پیام/

کیس شارژی iPhone X تولید شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیس باتری iPhone X ساخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..