تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lost Island Blast Adventure v1.1.561 – بازی جزیره متروکه برای اندروید

بازی Lost Island Blast Adventure توسط استودیو بازی سازی Plarium Global Ltd در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک پازلی ماجراجویی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. شما در این بازی در یک جزیره متروکه هستید که بخاطر انفجار مهیبی از بین رفته است و شما باید جزیره را به حالت اول خود برگردانید.

در بازی جزیره متروکه شما باید با جستجو و پیدا کردن آیتم های مختلف و با قرار دادن قطعات پازلی در کنار یکدیگر جنگل و باغ های این جزیره را به حالت اول برگردانید و با جمع آوری امتیازات بیشتر می توانید بخشی هایی از بازی را به صورت سفارشی خریداری کرده و همانطور که دوست دارید آن قسمت از آن جزیره را به حالت مختلف در بیاورید و زیبایی را به چالش بگذارید. گرافیک و محیط بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید.

Lost Island Blast Adventure v1.1.561 Apk+Mod

بازی-lost-island-blast-adventure-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-lost-island-blast-adventure اسکرین-شات-بازی-lost-island-blast-adventure اسکرین-شات-بازی-lost-island-blast-adventure info

Welcome to your very own island! Step onto its shores and solve puzzles together with lovable characters to build a beautiful paradise! But this is no ordinary island. Legends tell of ancient spirits that haunt its sandy beaches and lush jungles. Renovate, decorate, and match to transform it into the home of your dreams.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lost Island Blast Adventure v1.1.561 – بازی جزیره متروکه برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..