تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاده زارعی در نقش قاتل روان پریشی که خواهرش را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی میلاد اتابکی و تهیه‌کنندگی محمد قنبری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. آزاده زارعی در نقش سوزان به عنوان اولین بازیگر به گروه اجرایی این نمایش ملحق شده است.

«اتاق ورونیکا»  داستانی ترسناک است که درون یک اتاق متعلق به دختری مرده اتفاق می‌افتد.

نمایشنامه «اتاق ورونیکا» توسط آیرا لوین،‌ نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی نوشته شده است و روایت دختر روان‌پریشی است که خواهر خود را به قتل رسانده و پدر و مادرش برای حفظ آبرو، او را داخل اتاق حبس کرده‌اند و مجازات دیگری جز حبس برای او در نظر نمی‌گیرند اما با مرگ پدر و مادر اتفاقات زندگی ورونیکا تغییر می‌کند.

لوین، نمایشنامه آمریکایی،  شهرت خود را مدیون این اثر در ژانر وحشت است، او خالق کتاب‌هایی همچون «بچه رزماری»، «دام مرگ»،‌ «پسری از برزیل» و «بوسه پیش از مرگ» است که هر کدام سرچشمه فیلم‌ها و تئاترهایی بوده است.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاده زارعی در نقش قاتل روان پریشی که خواهرش را می‌کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..