تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار 40 آتش‌نشان در مسیرهای راهپیمایی 13 آبان تهران

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی شهروندان در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سالهای گذشته برای تأمین ایمنی شهروندان در مراسم راهپیمایی 13 آبان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: در راستای این تمهیدات علاوه بر آماده‌باش آتش‌نشانان 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در سطح شهر تهران، 40 آتش‌نشانان به همراه 10 دستگاه خودروی سنگین و هشت دستگاه موتورسیکلت در اطراف محل برگزاری این مراسم و مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی مستقر خواهند شد.

وی افزود: آتش‌نشانان با تجهیزات کامل و کاورهای سازمانی از ساعت 7:15 صبح فردا (13 آبان) در نقاط تعیین شده مستقر شده و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را تا پایان مراسم و عادی شدن عبور و مرور کنترل می‌کنند.

ملکی تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش آتش‌نشانان، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت‌زنی به بازدید از مکانهای مختلف و محل استقرار آتش‌نشانان پرداخته و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه برعهده دارند.

وی از شهروندان خواست مانند همیشه با نیروهای آتش‌نشانی و امدادی همکاری لازم را داشته باشند و یادآور شد: شهروندان در صورت بروز هر حادثه‌ احتمالی ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به سامانه 125 آتش‌نشانان مستقر در اطراف محل برگزاری راهپیمایی اعلام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار 40 آتش‌نشان در مسیرهای راهپیمایی 13 آبان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..