تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ۴۳ هزار نفر از مجاوران حرم امام رضا (ع) برای خدمت به زائران پیاده/کانون خادم‌یاری زائر و زیارت می تواند سنت میزبانی از زائران را تقویت کند

آمادگی ۴۳ هزار نفر از مجاوران حرم امام رضا (ع) برای خدمت به زائران پیادهرئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت:۴۳ هزار نفر از مجاوران حرم امام رضا (ع) برای خدمت به زائران پیاده رضوی اعلام آمادگی کرده اند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت:اعلام آمادگی این میزان از شهرندان و مجاوران تاکنون به دبیرخانه کانون خادم‌یاری زائر و زیارت در مشهد مقدس اعلام شده است.

وی تصریح کرد:۱۷ هزار نفر از این افراد در ۶ عنوان خدمتی سازمان‌دهی شده‌اند ؛ این رسته‌های خدماتی شامل عرصه‌های اسکان، اطعام، خدمات پزشکی، خدمات فرهنگی، حمل‌ونقل، انتظامات و استقبال است.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: فعالیت‌های کانون خادم‌یاری زائر و زیارت، این قابلیت را دارد که سنت میزبانی مردمی از زائران را تقویت کند.

انتهای پیام//م.م


آمادگی مشهد الرضا برای ایام پایانی ماه صفر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ۴۳ هزار نفر از مجاوران حرم امام رضا (ع) برای خدمت به زائران پیاده/کانون خادم‌یاری زائر و زیارت می تواند سنت میزبانی از زائران را تقویت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..