تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده‌ی ظریف برای آمادگی در برابر تحریم‌های ۱۳ آبان/ احتمال نوسانات ارزی بسیار پایین است

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1397/08/12 شناسه خبر: 1424270

خدادای گفت: در آخرین جلسه‌ای که با وزیر امور خارجه داشتیم، ظریف از آمادگی و برنامه‌ریزی ایران برای مقابله با تحریم‌های آمریکا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اناج، سلمان خدادای در خصوص جلسه غیرعلنی بررسی جزئیات تحریم‌های احتمالی آمریکا از 13 آبان، اظهار داشت: اینکه آمریکایی‌ها روز 13 آبان را به عنوان روز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران عنوان می‌کنند، نشان از اهمیت و تلخی این روز برای آن‌هاست چرا که در سال 58، به واسطه اشغال سفارت توسط دانشجویان سلطه چندین ساله آمریکایی‌ها از بین رفت.

وی ادامه داد: چندی پیش در جلسه غیر علنی مجلس که با حضور وزیر امور خارجه و برخی مسئولین دولتی و نمایندگان برگزار شد، در خصوص آسیب‌های احتمالی اعمال این تحریم‌ها بحث و گفت‌وگو شد که مسئولین صراحتا مطرح کردند که برای هرگونه فشاری آماده‌اند و برنامه دارند.

نماینده مردم ملکان در خصوص احتمال شروع مجدد نوسانات ارزی، پس از اعمال تحریم‌ها پاسخ داد: فکر نکنم این نوسانات مجددا اتفاق بیفتد و طبق نظر کارشناسان نوسانات مربوط به ارز دیگر تمام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده‌ی ظریف برای آمادگی در برابر تحریم‌های ۱۳ آبان/ احتمال نوسانات ارزی بسیار پایین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..