تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FontLab VI 6.1.1.6879 – نرم افزار طراحی و ویرایش فونت

نرم افزار FontLab VI یک ویرایشگر حرفه ای می باشد که علاقه مند به فونت می توانند از آن استفاده کنند و فونت های اختصاصی خود را بسازند. با دانلود این برنامه می توانید از ابزارهای طراحی بسیار پیشرفته استفاده کنید و پشتیبانی کاملی از تمامی حروف داشته باشید. برنامه به صورت حرفه ای جریان طراحی را برقرار می کند و می توانید به صورت ویزاردی و آسان، طراحی فونت را صورت دهید. تبادل اطلاعات توسط این برنامه براحتی صورت می گیرد و می توانید فونت های دیگر را نیز از بیرون وارد کنید و آنها را ویرایش کنید. جدیدترین ابزارهای طراحی برای شما ارائه شده است تا ایده های خود را پیاده سازی کنید و بتوانید ابزارهای ویرایش را داشته باشید.

با دانلود FontLab VI از رنگ و تنوع پشتیبانی خواهید کرد و می توانید استاندارد طراحی فونت را به پیشرفته ترین شکل ممکن داشته باشید. از لحاظ فنی فونت ها به بهترین شکل طراحی خواهند شد و شما ایرادی از هیچ بابت نخواهید داشت. مبتدیان و متخصصین می توانند از FontLab VI استفاده کنند و پروسه طراحی را به بهترین شکل ادامه دهید. توابع این برنامه به راحتی کار شما را راحت می کند و می توانید کامپیوزیت ها را در بالای برنامه داشته باشید. کیفیت طراحی واقعا بالا است و به مانند یک طراح حرفه ای، می تواند روی آنها کار کنید. پشتیبانی از ترکیبات رنگی نیز به برنامه اضافه شده است و می توانید از کلیدهای میانبر نیز بهره ببرید. خلاقیت در این برنامه کاملا فراهم شده است و اگر ایده نابی داشته باشید، می توانید با استفاده از ابزار برنامه پیاده سازی کنید. فرمت های خروجی نیز کاملا استاندارد هستند و می توانید به طور مستقیم روی سیستم خود استفاده کنید.

کاور-FontLab-VI

ویژگی های کلیدی دانلود FontLab VI:

طراحی و وارد کردن فونت ویرایشگر پیشرفته کامپیوزیت ها فضای بیرونی و داخلی سازمان یافته تولید آسان فونت استفاده از طراحی نسل بعدی */ ]]> اسکرین-شات-FontLab-VI اسکرین-شات-FontLab-VI اسکرین-شات-FontLab-VI اسکرین-شات-FontLab-VI info

With FontLab VI, you can create, open, modify, draw, space, kern, hint and export desktop, web, color and variable fonts. The app is an all-around font editor, but also supports data interchange with other font creation tools, making it easy to integrate into your existing workflows.

Features:
Drawing & Importing
Editing
Composites
Outer and inner space
Always organized
Pain-free production
Seriously better Béziers
Next-generation drawing

سیستم مورد نیاز

FontLab VI for Windows is a 32-bit app that runs on Windows 7 and newer, including Windows 10 (either the 32- or the 64-bit version). Optionally installs Python 2.7, required for scripting and variable fonts support.

راهنمای نصب

1) ابتدا نرم افزار را نصب کنید و پس از نصب، آن را اجرا نمایید.

2) فایل Patch را به محل نصب نرم افزار منتقل کنید. آن را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و بر روی دکمه ی Patch کلیک کنید تا عملیات فعال سازی انجام شود.

3) نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FontLab VI 6.1.1.6879 – نرم افزار طراحی و ویرایش فونت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..