تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیت ۳۰۰ هزار تومانی مهم‌تر است یا قهرمانی آسیا؟

میثم بهرامی: این یک مسابقه حساس است. یک مسابقه تاریخی. شاید تا چند دهه دیگر تکرار هم نشود. شاید اصلا پرسپولیس تا سال های سال، حسرت دیدن یک فینال دیگر را بخورد. پس نباید به آن به چشم یک فرصت درآمدزایی نگاه کرد. البته هرچه می خواهند و می توانند، پول دربیاورند، اما نه از جیب هوادار. نه از جیب کسی که برای قهرمانی، به آن نیاز دارند.

پرسپولیس دو گل در ژاپن خورده و کار سختی برای بردن بازی تهران دارد. تیم های ژاپنی با همه آنچه که از تیم های کشورهای همسایه دیده ایم و در ذهن داریم، متفاوت هستند. خود پرسپولیسی ها هم می دانند که بردن کاشیما و قهرمانی در آسیا، جز با حمایت هواداران ممکن نیست.

صد البته که هواداران دریغ نخواهند کرد. به ورزشگاه آزادی می روند و تا جایی که می توانند فریاد می زنند و تشویق می کنند. از همین حالا هم مشخص است که سکوها کاملا پر می شود. از همین حالا می شود ورزشگاه آزادی را در روز شنبه آینده تصور کرد؛ سکوهایی لبریز از هوادار که هیچ کسی جرات نمی کند حتی برای رفتن به سرویس بهداشتی، صندلی اش را ترک کند چون می داند که وقتی برگردد دیگر صاحب آن صندلی نیست و باید دنبال جایی دیگر برای نشستن بگردد.

در چنین شرایطی، اسپانسر بلیت فروشی که مطمئن است ورزشگاه پر می شود و قطعا چند هزار نفر هم بیرون درهای ورزشگاه می مانند، تصمیم گرفته با گران کردن بلیت ها، تماشاگران را دستچین کند. اسپانسر بلیت فروشی پیشنهاد داده که بلیت جایگاه 300 هزار تومان، روبروی جایگاه 250 هزار تومان و پشت دروازه و طبقه بالا 150 هزار تومان به فروش برسد. این البته یک پیشنهاد است و هنوز با آن موافقت نشده، اما نباید به این افزایش نرخ بلیت حتی فکر هم کرد.

درصد زیادی از هوادارانی که به ورزشگاه می روند از این پول ها ندارند که برای خرید بلیت بدهند. این قیمت هایی که اسپانسر بلیت فروشی پیشنهاد داده، گران نیست، بلکه نجومی است. برای هوادارانی که خیلی هایشان تفاوت قیمت 5 هزار تومانی بلیت طبقه اول و دوم ورزشگاه را ندارند و طبقه دوم را انتخاب می کنند، حالا امکان پذیر نیست که 150 هزار تومان بدهند و در طبقه دوم ورزشگاه بنشینند.

اگر با این قیمت ها موافقت شود، به احتمال زیاد ورزشگاه لبریز از تماشاگر نمی شود، یعنی آن جهنمی که بازیکنان کاشیما در انتظار دیدنش هستند، برای آن ها تبدیل به بهشت می شود. پرسپولیس برای بردن فینال و رسیدن به قهرمانی، به همان هوادارانی نیاز دارد که پول خرید بلیت نجومی ندارند.

پرسپولیسی ها اگر یک حساب سر انگشتی هم بکنند، به این نتیجه می رسند که فروش بلیت با قیمت نجومی، سود مالی کمتری برای آن ها دارد، چراکه اگر فرض را بر این بگیریم که بلیت ها مثل همیشه ارزان قیمت باشد و هواداران ورزشگاه را پر کنند و پرسپولیس برنده شود، پولی که از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه می رسد بیشتر از رقمی است که می خواهند روی پول بلیت ها بکشند.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیت ۳۰۰ هزار تومانی مهم‌تر است یا قهرمانی آسیا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..