تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوب آهن اصفهان تندیس صرفه جویی در مصرف انرژی را کسب نمود

ذوب آهن اصفهان موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر صرفه جویی در مصرف انرژی از طرف سازمان یونیدو شد.

به گزارش شمانیوز:این موفقیت در خصوص پروژه هات شارژینگ ماشین ریخته گری شماره ۵ و نورد ۵۰۰ و همچنین سیستم هوای فشرده حاصل گردیده است.

لوح و تندیس مذکور به مهندس ایرانپور مدیر پروژه و مدیر عامل شرکت مهندسی پویش ساخت به نمایندگی از ذوب آهن اصفهان اهداء شد.

همچنین در همایش مذکور که نمایندگان بسیاری از صنایع و همچنین وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و خارجه و سازمان بهینه سازی مصرف انرژی کشور حضور داشتند، نماینده ذوب آهن در پنل تخصصی مربوطه حضورپیدا نموده و درخصوص پروژه‌های اجرا شده مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی در ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارائه نمود.

شایان ذکر است یونیدو سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل با نام اختصاری UNIDO از سازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحد است. هدف اولیه یونیدو، ارتقاء و شتاب بخشیدن به توسعه صنعتی کشور‌های در حال توسعه و کشور‌هایی است که اقتصاد آن‌ها در حال گذار محسوب می‌شود. این سازمان به‌طور عمده با دولت‌ها، اتحادیه‌های کسب و کار و شرکت‌های انفرادی کشور‌های در حال توسعه کار می‌کند.

یونیدو (United Nations Industrial Development Organization) در سال ۱۹۶۶ به عنوان یکی از برنامه‌های سازمان ملل متحد بنیان گذاشته شد و در سال ۱۹۸۵ به عنوان یک سازمان تخصصی ملل متحد معرفی شد.

یونیدو مرکز هماهنگ‌کننده فعالیت‌های صنعتی کشور‌های عضو نیز هست و این فعالیت را بیشتر از طریق ارتباط و همکاری نزدیک با نهاد‌های اقتصادی منطقه‌ای انجام می‌دهد. مقر این سازمان در وین پایتخت اتریش قرار دارد.

منبع:ذوب آهن اصفحان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوب آهن اصفهان تندیس صرفه جویی در مصرف انرژی را کسب نمود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..