تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان داد

هوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روزی است که شرکت هوآوی پرچمداران جدید خود را به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است. کمی پس از این مدت کوتاه که مشتریان به گوشی‌های خود رسیده‌اند، دیده می‌شود که در برخی شبکه‌های اجتماعی و بعضی از انجمن‌ها، تعداد زیادی از کاربران خریدار این گوشی‌ها به دلیل اشکال عجیبی که در صفحه نمایش Mate 20 Pro وجود دارد، شکایت کرده‌اند. در حالی که انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اشکال واکنش نشان می‌دادند، هوآوی طی بیانیه‌ای به این شکایت‌ها پاسخ داد اما کسانی که این اشکال را روی گوشی‌های خود دارند، از این پاسخ خوشحال نمی‌شوند.

در بیانیه شرکت هوآوی آمده است: «هوآوی Mate 20 Pro از یک نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED بهره می‌برد که دارای لبه‌های خمیده است تا تجربه دید بهتری را به کاربران بدهد و نگه داشتن در دست را راحت‌تر کند. این مسئله ممکن است باعث بد دیده شدن رنگ‌ها در برخی از زوایا شود. در شرایط نوری بد، زمانی که روشنایی صفحه کم است یا از والپیپرهای تاریک استفاده می‌شود، این اختلاف‌ها به حد بالایی می‌رسند. اگر این نوردهی مشکلی در کار معمولی یک کاربر با این دستگاه ایجاد می‌کند، این کاربر می‌تواند به مرکز خدمات مشتریان هوآوی مراجعه کند و کمک بگیرد.»

به صورت خلاصه، هوآوی اعلام کرده است که این تغییر رنگ طبیعی تنها تحت شرایط خاصی به وجود می‌آید اگرچه، آشکار است که این مشکل نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای مشابه قوی‌تر دیده می‌شود. به هر حال، این کمپانی تأیید می‌کند که مشتریان ناراضی از این صفحات نمایش می‌توانند به مراکز خدمات هوآوی مراجعه کنند تا دستگاه خود را تعویض یا تعمیر کنند. البته باید توجه داشت که اگر این مشکل مربوط به تغییر رنگ باشد، همه دستگاه‌های Mate 20 Pro اینگونه بودند، نه برخی از آن‌ها.

به نظر می‌رسد، این مشکل زمانی رخ می‌دهد که پس زمینه این صفحه نمایش بسیار تیره یا در برخی موارد، کمی سفید باشد. این مسئله البته مربوط به میزان روشنایی صفحه هم می‌شود. اگر شخصی در یک محیط تاریک باشد، این تغییر رنگ به طور واضح دیده می‌شود و فقط در لبه‌های نمایشگر وجود دارد و بر اساس گفته‌های کاربران، این مشکل در میان پنل‌های OLED ال‌جی به طور گسترده‌ای دیده می‌شود ولی نمایشگرهای BOE چنین اشکالاتی را ندارند.

برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این مشکل با گذر زمان واضح‌تر به چشم می‌خورد و حدس می‌زنند که این مشکل به دلیل چسبی است که هوآوی برای نمایشگرهای خود استفاده می‌کند. این مشکلی است که در گذشته برای دیگر گوشی‌های هوشمند هم پیش آمده بود اما تولیدکنندگان این مشکل را قبول کرده بودند. با این حال، به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند یا شاید در حال انجام تحقیقات داخلی در شرکت خود است.

به هر حال، امیدوار هستیم که این شرکت این موضوع را به طور جامع بررسی کند و به زودی با یک بیانیه جامع‌تر پاسخ خود را بدهد.

هوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان دادهوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان دادهوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان داد

بیشتر بخوانید: هوآوی بار دیگر اپل را شکست داد

انتهای پیام/

هوآوی اعلام کرده است صفحه نمایش Mate 20 Pro ایرادی ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..