تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادقی: استقلال را آنالیز کرده بودیم

۷۹۲۴۰۶

۱۱ بازدید

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم علی دایی همیشه در جام حذفی با قدرت کار می‌کند و امسال هم همین‌طور است. ما به دنبال قهرمانی در این جام هستیم.

خبرگزاری میزان: ابراهیم صادقی در رابطه با دیدار سایپا و استقلال در جام حذفی که با شکست شاگردان شفر همراه بود اظهارداشت: این دیدار بازی خیلی خوب و جذابی بود که ۴ گل داشت و در حالی که تیم ما ۱۰ نفره بود، تا ۱۲۰ دقیقه ادامه داشت.

وی افزود: ما حتی با وجود ۱۰ نفره شدن می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده بازی شویم. موقعیت‌های گل خوبی هم داشتیم که تبدیل به گل نشد. ولی به هر حال خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. به خصوص در ضربات پنالتی عملکرد خوبی داشتیم و دروازه‌بان ما هم خیلی خوب بود.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد تفاوت‌های دیدار با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی گفت: پس از باخت به استقلال در لیگ گفته بودم سعی می‌کنیم از اشتباهات این بازی درس بگیریم و بتوانیم نقاط قوت حریف و نقاط ضعف خودمان را بهتر شناسایی کنیم. خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد. آنالیز خیلی خوبی نسبت به بازی قبلی مقابل این تیم داشتیم و این آنالیز خیلی به ما کمک کرد.

صادقی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کند یا خیر، گفت: بله، تیم علی دایی همیشه در جام حذفی با قدرت کار می‌کند و امسال هم همین‌طور است. ما به دنبال قهرمانی در این جام هستیم.

وی در مورد بازی سایپا با سپاهان در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در لیگ هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. باخت تیم در لیگ مقابل استقلال جایگاهمان را در جدول کمی عقب انداخت. امیدوارم در ادامه جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم. هدف ما این است که در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادقی: استقلال را آنالیز کرده بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..