تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز برزیلی‌ها برای آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا

دومین و چهارمین گل برزیلی ها کاشیما در لیگ قهرمانان آسیابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه) دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه کاشیماساکر برگزار کردند.

هوگو لئوناردو سیلوا سرخو (لئو سیلوا) هافبک برزیلی تیم کاشیما آنتلرز در دقیقه ۵۷ این بازی گل اول شاگردان گو اویوا را روی یک کار تیمی و ضربه‌ای زمینی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا میزبان با یک گل از نماینده کشورمان پیش افتد.

این هافبک ۳۲ ساله که سابقه بازی در تیم‌های کروزیرو، ایپاتینگا، بوتافوگو، آمه ریکانا، پورتوگسا، آلبیرکس نیگاتا ژاپن را دارد و از سال ۲۰۱۷ به کاشیما ملحق شده است پس از گلی که در بازی با تیانجین کوانجیان چین در مرحله یک چهارم نهایی به ثمر رساند دومین گلش در لیگ قهرمانان را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

همچنین سرجیو آنتونیو سولر ده اولیویرا جونیور (سرجینهو) هم در دقیقه ۶۹ روی غفلت مدافعان پرسپولیس با ضربه‌ای فنی دومین گل کاشیما را وارد دروازه بیرانوند کرد. هافبک تهاجمی ۲۳ ساله برزیلی تیم ژاپنی که در ژوئن ۲۰۱۸ به کاشیما اضافه شده و سابقه حضور در تیم‌های سانتوس، ویتوریا، سانتو آندره و آمه ریکا مینیه رو را در کارنامه دارد هم تاکنون چهار گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. تیانجین کوانجیان و سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی (۲ گل) تیم‌هایی هستند که پیش از پرسپولیس دروازه آن‌ها از سوی سرجینهو باز شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز برزیلی‌ها برای آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..