تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پلیس به فیلم زیر گرفتن عمدی 2 مأمور پلیس راه

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد راننده یک دستگاه نیسان دو مأمور پلیس راهور را به عمد زیر گرفته است و این دو مأمور بر اثر این حادثه مجروح شده‌اند.

این فیلم ضمن بازتاب در شبکه‌های اجتماعی واکنش پرویز پرستویی را نیز در پی داشت.

پرویز پرستویی با انتشار این فیلم در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: " پلیس راهنمایی و رانندگی، راننده سایپا رو جریمه میکنه و به گفته حاضرین راننده تعمداً دو‌پلیس و زیر میگیره واقعاً حق پلیس زحمتکش که مدام دور از زن و بچه در جاده‌ها، زمستان و تابستان و ... در تلاش برای رفاه جان ماست اینه؟

برای سلامتی این پلیس وظیفه شناس دعا کنیم ..."

با انشار این فیلم پلیس نیز به ماجرا واکنش نشان داد؛ رئیس پلیس راه مازندران در این رابطه گفت: این حادثه در تاریخ 2 مرداد امسال در جاده هراز محدوده سه‌راهی بلده رخ داد که طی آن راننده متخلف نیسان که از سوی مأموران حاضر در محل جریمه شده بود، به عمد دو پلیس راهنمایی و رانندگی را زیر گرفت.

وی افزود: در این حادثه دو مأمور به شدت مجروح و راننده خاطی نیز دستگیر و روانه زندان شد همچنین در این حادثه چشم  یکی از مأموران زحمت‌کش پلیس راه دچار آسیب شدید شده و وی تحت مداواست.

به گزارش تسنیم در چند وقت گذشته چند نمونه مشابه از این هتاکی‌ها نسبت به مأموران پلیس راهور در کشور به وقوع پیوست، در یکی از این حوادث، یکم شهریورماه در جاده شیراز ـ کازرون راننده یک دستگاه لندکروز و همراهانش اقدام به ضرب و شتم و هتاکی نسبت به مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز کردند که چند روز بعد شناسایی و بازداشت شدند.

در یکی از موارد دیگر اوایل مهرماه جاری فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد راننده یک دستگاه سمند در حال زیر گرفتن یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی است.

ماجرا این فیلم از این قرار بود که یکی از ماموران پلیس راهور در حال اعمال قانون راننده خانم خودرو سمند بود و در این میان مردی به آنها نزدیک شد تا از خانم جوان دفاع کند.

در ادامه مرد مداخله‌جو اقدام به فحاشی کرده و مأمور پلیس راهور درخواست نیروی کمکی می‌کند، در این لحظه مرد میانسال با خودروی خود به سمت افسر پلیس حرکت کرده و مأمور پلیس راهور که جان خود را در خطر دیده، روی کاپوت می‌پرد، راننده سمند نیز بدون توجه به وضعیت مأمور پلیس به حرکت ادامه داد و پس از طی مسافتی مأموران پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری مرد راننده شدند البته افسر پلیس در این حادثه هیچ صدمه‌ای ندید.

این اتفاقات درحالی رخ داد که قانون برای هتاکی به مأموران حین انجام وظیف مجازاتی پیش‌بینی کرده است.

برابر ماده 607 قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) هرگونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به مأموران حین انجام وظیفه آنها به عمل آید، جرم محسوب می‌شود و مجازات قانونی مشخصی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پلیس به فیلم زیر گرفتن عمدی 2 مأمور پلیس راه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..