تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت مردی که بروس لی را کشف کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریموند چو اسطوره دنیای فیلم‌های رزمی کسی بود که بروس لی را کشف کرد و همراه با او برخی از پرفروش‌ترین فیلم‌های رزمی تاریخ سینِما را تولید کرد.

او سال ۱۹۷۱ فیلم «رییس بزرگ» را تولید کرد که همان زمان رکوردی تازه در گیشه سینِما به نام خود ثبت کرد. چو علاوه بر آن در شناساندن جکی چان به سینِما نقش به سزایی داشت و سال ۱۹۸۰ فیلمی با بازی این رزمی‌کار به دنیای سینِما ارائه کرد.

او که در هنگ‌کنگ به پدرخوانده سینِما مشهور بود تا پیش از بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ بیش از ۶۰۰ فیلم تولید کرد.

درگذشت این هنرمند با واکنش گسترده‌ای روبه‌رو شد. دختر بروس لی از جمله افرادی است که درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت و از او تشکر کرد که به پدرش شانس داده است.

منبع: بی‌بی‌سی / ۲ نوامبر

241241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت مردی که بروس لی را کشف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..