تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Yet Another Tower Defence برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

بازی Yet Another Tower Defence یک اثر استراتژیک بسیار جذاب است که شما را به نبردی جذاب در دوران باستان دعوت می کند. شیاطین باستانی به سرزمین شما حمله کرده اند و باید شمشیر خود را جهت نبردی جذاب بیرون بکشید. قلب شجاع خود را آماده کنید و با کمک نیروهای خود، آماده دفاع از سرزمین آبا و اجدادی خود شوید. باید عاقلانه عمل کنید و حملات خود را با فکر صورت دهید. در اینجا تنها تفکر استراتژیک است که می تواند موفق باشد و شما برای این منظور، باید تا می توانید محتاط عمل کنید. دشمنان شما بسیار قدرتمند هستند و هرچه قدر که ریتم حرکتی آنها را بهتر حدس بزنید، می توانید بر آنها غلبه کنید. محیط بازی طراحی جذابی دارد و شاهد برج های بزرگ و باس فابت های چالش برانگیزی در بازی هستیم. جمع آوری و بهره برداری از انرژی حرف اول را در بازی می زند و می توانید تجربه ای لذت بخش را در این زمینه تجربه کنید.

Yet Another Tower Defenc(s?)e PC-PLAZA

دانلود-بازی-Yet-another-tower-defence

حرکت مداوم در بازی Yet Another Tower Defence اهمیت بالایی دارد و با این حرکت می توانید تاثیر ضربات دشمنان خود را کمتر کنید. شما تنها زمانی فرصتی برای برنده شدن خواهید داشت که بتوانید از برج های خود دفاع کنید و سپس به دنبال حمله به دشمن باشید. خودتان و نیروهای خود را بشناسید تا بتوانید طرح های خوبی پیاده سازی کنید و در نهایت در نبردهای خود دست بالا را داشته باشید. سرزمین های مختلف در بازی وجود دارد و بیشتر در چین روایت خواهد شد. گاهی اوقات به شانس نیاز دارید و حتما انتظار نداشته باشید که با قدرتمند بودن، می توانید پیروز میدان باشید. گیم پلی بازی بسیار روان است و حرکت دادن نیروها تنها با چند کلیک انجام می شود. شخصیت های بازی نیز از دوران باستان گرفته شده اند و تنوع کمی خوبی را شاهد هستیم.

*/ ]]> اسکرین-شات-Yet-another-tower-defence اسکرین-شات-Yet-another-tower-defence اسکرین-شات-Yet-another-tower-defence اسکرین-شات-Yet-another-tower-defence اسکرین-شات-Yet-another-tower-defence اسکرین-شات-Yet-another-tower-defence info

Ancient demons summoned from the deep dark abyss, and brought ruin to Tiede, land of our home. Bring your sword, worrior, and your brave heart! Join me in this defence of the ancient…lands!

You should know your towers, and use them wisely. Sometimes you need just a little bit of luck. Some of the smaller guys are so tough, they can also cast magic spells. As the Chinese general Sun Tzu wrote in The Art of War, “Know yourself and know your enemy, and you will never be defeated.” Poise your towers wisely, and you’ll have a chance to win in these excruciating battles.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WIN7 SP1 / WIN8 / WIN10 / XP
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel(R) HD Graphics 530
DirectX: Version 9.0a
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Yet Another Tower Defence برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..