تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود EssentialPIM 5.6 – نرم افزار مدیریت اطلاعات شخصی اندروید

نرم افزار EssentialPIM را می توان یکی از محبوب ترین ابزارهای اندروید دانست که افراد می توانند توسط آن، اطلاعات شخصی خودشان را مدیریت کنند و برخی از امکانات پراستفاده را با دانلود EssentialPIM داشته باشند. تمامی اطلاعات خود را می توانید در این برنامه ذخیره کنید و حتی یادآورهای مختلف را برای روزهای سال تنظیم کنید. امکان تنظیم دقیق تقویم وجود دارد و حتی می توانید یادداشت های خود را توسط این برنامه مدیریت و ذخیره سازی کنید. این برنامه مخاطبین شما را می شناسد و می توانید تمامی اطلاعات را در یک پکیج کامل در یک برنامه داشته باشید.

با دانلود EssentialPIM اطلاعات شما یکپارچه سازی می شود و می توانید رمز عبور مناسبی را برای این اطلاعات تنظیم کنید. خود رمزهای عبور مختلف برای سایت ها و برنامه های مختلف را می توانید ذخیره سازی کنید. بنابراین EssentialPIM نشان می دهد که یک ابزار کامل است و شما با داشتن آن به صورت کم حجم، می توانید مدیریت کاملی روی گوشی خود داشته باشید و اطلاعات حساس خود را محافظت کنید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-EssentialPIM

اسکرین-شات-EssentialPIM

info

This is an Android version of highly popular on Windows platform personal information manager – EssentialPIM. It allows you to manage Calendars, Tasks, Notes, Contacts and Passwords. All your data is interconnected and in one package!

WHAT’S NEW
• Arrange and hide fields for events, tasks, contacts and passwords
• Drag and drop appointments in Calendar’s Day and Week views
• Assigned events and tasks will be shown in the contact’s preview window
• Auto saving of notes as you work on them
• When deleting categories, it is now possible to also remove associated appointments/tasks
• Option to not switch tabs after moving items for tasks and notes
• Lots of other minor improvements

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود EssentialPIM 5.6 – نرم افزار مدیریت اطلاعات شخصی اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..