تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتحی خیال افرادی که برای صندلی شفر نقشه کشیده بودند را راحت کرد!

به گزارش سایت باشگاه استقلال؛ امیرحسین فتحی  بعد از جلسه هیات مدیره در پاسخ به سوالی درباره جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فردا جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور خود جناب آقای شفر برگزار می‌شود و آنجا صحبت‌های فنی مطرح می‌شود. نتیجه جلسه هم از سوی سایت رسمی باشگاه استقلال اطلاع رسانی می‌شود.

او درباره حذف استقلال از جام حذفی گفت: من به سهم خودم و به نمایندگی از باشگاه استقلال و هیات مدیره این باشگاه از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم روزهای خوبی را با ما ببینند.

فتحی در پاسخ به سوالی درباره پنالتی نزدن برخی بازیکنان گفت: این سوال را بهتر است از خود شفر بپرسید چون من کنار زمین نبودم.

وی‌ اضافه کرد: من امروز دستور دادم تا هفته‌ای یکبار تمرینات استقلال به روی تماشاگران باز باشد تا هواداران بتوانند از نزدیک بازیکنان را ببینند و نحوه تمرین کردن بازیکنان را نظاره کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان و درباره وضعیت شفر گفت: باشگاه استقلال تماما حمایت خود را از شفر اعلام می‌کند. او دوساله قرارداد دارد و تا من هستم، او هم هست.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتحی خیال افرادی که برای صندلی شفر نقشه کشیده بودند را راحت کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..