تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای به سمت عابران با تأثیر از بازیهای رایانه‌ای

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با تماس سه تن از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای به سر و دست خود و ایجاد جراحت، موضوع در دستور کار کلانتری 163 ولنجک قرار گرفت.

با بررسی فنی و میدانی پلیس، مشخص شد نوجوانی پانزده ساله از بالکن طبقه هفتم یک برج مسکونی با یک تفنگ ساچمه‌ای اقدام به تیراندازی به سمت عابران کرده است.

به استناد تحقیقات پلیسی، این نوجوان تک فرزند است، پدر و مادرش شاغل هستند؛ به ناچار ساعاتی از روز را به تنهایی سپری می‌کند و بنابر اظهاراتش، علاقه زیادی به بازیهای رایانه‌ای دارد.

وی روزانه چهار ساعت مشغول بازیهای رایانه‌ای خشن و جنگی است و تمایل داشته در واقعیت موضوع بازیها را اجرا کند و با همین انگیزه با اسلحه پدرش روز گذشته به سمت عابران تیراندازی کرده است.

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده؛ رئیس کلانتری 163 ولنجک با اعلام این خبر گفت: پرونده پس از تکمیل، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی خواهد شد.

وی متذکر شد: والدین مسئول رفتار کودکان و نوجوانان خود هستند؛ توصیه می‌شود والدین با کنترل و مدیریت از نهادینه شدن خشونت در آنها پیشگیری کرده، حتی‌الامکان فرزندان خود را تنها نگذارند و اشیای خطرناک را از دسترس آنها دور کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای به سمت عابران با تأثیر از بازیهای رایانه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..